Gå til innhold

Pcoserer som gravide


lengsle

Anbefalte innlegg

 

Når vi blir gravide, blir vi da i hormonell balanse?, jeg mener siden vi ellers til daglig er i ubalanse? Eller blir vi bare mer i ubalanse?

(Hormonelt, mener jeg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke godt å si, men mistet hvertfall all "ekstra" hårvekst, har antydning til en frekk liten bart som jeg vokser og fikk ikke en eneste kvise under svangerskapet, har faktisk aldri følt men så vel som når jeg var gravid. Nå, 4 måneder etter fødselen, er jeg fremdeles ganske hårløs og kvisefri, men merker at det er litt på vei tilbake. Alt dette har jo med hormoner å gjøre, så da vil det sikkert si at vi er mer i balanse under graviditeten vil jeg tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pcos og har vært gravid tre ganger. Nr 3 mistet jeg, men de to første er 7 og 4 år. Jeg har aldri vært så frisk og opplagt som jeg var da jeg gikk gravid. Nr 1 var et under, graviditet nr 2 kom som et resultat av at det meste ble normalt etter den første runden med graviditet, men så etter å ha fått nr 2 var jeg tilbake til alt det unormale. Det ser ut til at vi skal streve med å lykkes for å få nr 3.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken uke mistet du nr 3 hvis jeg får lov å spørre? Blir litt skremt av at det står at vi har 50% større sjanse for spontanabort, for tidlig fødsel og fosterdød når man har PCOS. Gjelder dette bare tidlig i graviditeten, eller er det gjennom hele svangerskapet? Regner med det er det siste, i og med at det står fosterdød, og ikke bare spntanabort.....HJELPE meg, er redd jeg. Noe man kan gjøre for å *sikre* seg, kosthold etc????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...