Gå til innhold

Trenger svar!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg går nå i uke 30 og så lyst til å ta en ukers tur til kreta men lurte på det med fly turen! Hvor går grensen? Når blir det "ulovlig" å reise med fly? takk:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt forskjellig etter flyselskap men eg trur det er etter 36 uke vanlig... du kan forhøre deg med flyselskapet som du skal fly med til å være heilt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det kommer an på flyselskapet. Jeg bor selv i utlandet og skal fly hjem til Norge 4 uker før terminen. KLM tillater ikke gravide å fly etter uke 36. SAS, derimot, lar oss fly inntil 2 uker før terminen men vi må ha med bekreftelse fra lege om at det ikke foreligger risiko for for tidlig fødsel.

 

Samtidig må du huske at jo lenger flyturen er, jo mer risikofylt er det. Nå vet jeg ikke hvor langt det er til Kreta (4-5 timer?), men jeg ville ikke ventet alt for lenge med å ta turen ivertfall.

 

God ferie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere begge:O) Hadde tenkt å ta denne turen om en uke og da tenker jeg at jeg da har god tid. men kommer til å huske å spørre flyselskapet også:o) dere får ha lykke til videre og god tur hjem til deg også junimamma:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat flydd til Spania, var da i uke 32 og 33, gikk helt topp det! Passet litt ekstra på med tanke på blodpropp, hadde på meg støttestrømper, drakk mye vann og reiste meg og gikk litt iløpet av turen. Deilig med litt forandring av miljø på slutten av svangerskapet!

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig da, mamma imai:O) savner litt sol jeg:( trenger å slappe av litt er så sliten for tiden og denne turen kommer til hjelpe stort tenker jeg:O) du får også ha lykke til videre og takk for tipset:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...