Gå til innhold

Prøvingen er


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

avsluttet...

mannen min synes vi har nok med den ene vi har og dessuten har vi kranglet mye..

Det er som er det rare er at når jeg spurte om han villa at jeg skulle begynne på pille igjen var ikke det så farlig...

Forsår han ikke, han synes bare vi skal ta det som det kommer, men da sa jeg at nå gjør du meg små rar.. enten så prøver man eller ikke???

Jeg vil at en barn skal være 100 prosent ønsket.. han sier han kunne tenkt seg en til om om jeg hadde vært gravid så hadde han blitt glad...

men samtidlig sier han at forholdet kanskje ikke klarer det...

Vet ikke om jeg kan leve med dette, jeg øsnker et barn til og om forholdet ikke takler dette er det kanskje ikke rett heller???

Hva mener dere?? så lei meg nå...

Vi hadde sex to dager for to dager siden og han spurte ikke når jeg hadde eggløsning,, har det om noen dager...

ikke har jeg barne hagel palss og ikke jobb. vi skulle vente med det til vi fikk en til egeltlig...

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg nå.. synses han kunne sagt dette før slik at vu kunne harr sjans til en barnehage og jeg kunne søker jobber...

Hva mener dere,???

ER man mant til å være sammen om det ikke takler et barn til??

Det vil hele tiden være et savn for meg...

Velger å være anonym nå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette hørtes ut som en vanskelig situasjon... Vanskelig å gi råd egentlig også, men jeg vet med meg selv om jeg hadde vært deg, så ville jeg satt av en kveld til bare meg og mannen og virkelg snakket ut om dette, for man kan ikke gå slik å både tvile på forholdet og hvordan han forholder seg til et barn til. Jeg mener at i et forhold skal man være to om det som angår begge, og det vil jeg i aller høyeste grad på st at en graviditet og et barn gjør. Ikke lett for deg når du ikke vet sikkert hva han egentlig mener...

 

Lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...