Gå til innhold

Nå blir jeg satt i gang.... er livredd


Harepus

Anbefalte innlegg

Hjelpes nå skal de sette i gang fødslen hos meg. Var på undersøkelse i dag og babyens kurve hadde flatet ut. De vil da sette i gang fødslen. dette synes jeg er kjempe skummelt. Var redd nok når jeg skulle føde om ca ti dager (termin dato) men nå kommer jo barnet om i hvertfall tre dager. Huff håper lat går bra.. har jo alldri gjort dette før... Nå er det bare å pakke baggen og gjøre meg klar... Ønsk meg lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!;) det kommer nok til å gå kjempe bra...skulle ønske det var meg som skulle føde nå..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer til å gå kjempe bra :D

 

Jeg ble satt igang sist pga av overtiden da, og det går så bra så :)

'

 

 

 

 

Masse lykke til!!!!!!!!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Harepus!!

 

Så spennende, da! Snart får du møte babyen din!!

 

Er førstegangs selv, så skjønner jo at du gruer deg litt, men er sikker på at det går supert! Prøv å tenk på at for hver ri og smerte, er du et skritt nærmere, og ingen ri kommer tilbake igjen. Og tenk på at du skal jobbe med og ikke imot riene. Det er dette jeg prøver å tenke. Har sagt til sambo at han man må love å minne meg på dette under fødsel.

 

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å grue seg til... dem tar seg god tid når du blir satt igang og har en lege og alt klart for deg..... du blir godt tatt vare på. Sjølv har eg blitt satt igang 2 ganger og det har gått kjempefint.

Eg skal bli satt igang om 4 dager sjølv og eg gruer meg ikke til det i det hele tatt,,, skulle jo ønske at h*n kommer ut før den tiden men det er lite håp om det.

Kos deg vidare i påsken med magen, det er siste sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode tips... legges inn idag.... gleder meg jo til å møte lille Liam... fint å høre noen positive erfaringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...