*mamma i mars 05* Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Vi skal til Alanya om et par uker. Jeg har vært der før, men det var før jeg ble mamma så jeg har liksom ikke kikket eller lagt merke til om det finnes butikker der med barneutstyr og leker. Noen som vet? Tenkte å kjøpe noen leker til tulla der i stedet for å drasse med de kjedelige vi har hjemme )
d",)~^~^~ Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Vi reiser også til Alanya snart. Planlegger å handle litt strandleker og flytesaker der nede. Regner med at en får tak i sånt overalt, slik er det hvertfall ellers i Syden. Kan du ikke legge inn noen ord om hvordan det var der når dere kommer hjem igjen?Vi reiser ikke før 27.mai, hadde vært så greit med noen ferske erfaringer derfra :-) Håper dere får en fin tur!
gogo Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Strandleker er det nok av i tyrkia. Leker ellers er i dårlig kvalitet og hadde ikke gitt til små barn. Mye artig, men det varer kun kort tid. Ha en fin tyrkiatur. Er selv ihuga tyrkiafan.
~**nuttis**~ Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Det finns ordentlige leker også,billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå