Gå til innhold

Påskemorgen, slukker sorgen osv :-)


*anonymen*

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid. På fryseforsøk. Tok en test i går, svakt positiv, en i dag svakt positiv og en clearblue digital i dag, og der stod det da gravid. Trodde aldri det skulle komme på den mer som, bestandig bare stått "ikke /inte gravid".

 

Jeg er lykkelig, redd og spent og ekstatisk på samme tid. Håper bare den holder seg der nå.

 

Håper bare at det ikke er mdisinene som spiller meg et puss og at jeg virkelig er gravid, skal ta blodprøve på tirsdag, og da (om den er positiv) skal besteforeldre informeres.

 

Lykke til, håper alle her inne blir gravide og at alle oppnår sine drømmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, dette lover jo veldig bra! Så kult å endelig få det svaret vi alle venter på. Har dere holdt på lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Og tusen takk for gratulasjoner:-)

 

Hadde første Icsi i januar/februar og da fikk vi tre egg på frys (etter å ha prøvd i ett og et halvt år sånn ca), og ett av de overlevde opptining og ble satt inn 5 april. Var veldig skeptisk og har psyka meg ned i over en uke nå, har heller ikke hatt noen som helst tegn, ikke vondt i puppene en gang. (Men nå har jeg bilde av graviditetstesten som sier "gravid" (litt forstyrra i hodet) så da tror jeg eller i alle fall håper på det)

 

Så i dag måtte jeg ta meg en tur i kirka, måtte mer som takke noen (og Volvat var ikke åpen :)) Og jeg begynte å storgrine når de sang påskemorgen slukker sorgen, føles helt surrealistisk dette, samtidig som jeg føler at sorgen er mer eller mindre slokka. Æ veit itj. Mange rare følelser som kjøres i gang.

 

Nesten alle venninnene mine har blitt gravide i løpet av de siste par årene og jeg har bare gravd meg ned, og hatt store problemer med å forholde meg til dem. Så nå håper jeg virkelig at det blir noe av denne lille tassen i magen min.

 

 

Lykkelig hilsen fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER!!!!

 

Kjempeflott å høre. Nå må du bare kose deg masse med spiren din c";)

Stor påskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye.Så morro dette var !!!!

Vet så inderlig godt hvordan du har det, for jeg testet selv positivt 8 april også dette var fryseforsøk. Vi er nesten helt likt vi da. Har du regnet ut termin? Om jeg ikke har regnet feil har jeg termin 25 des.

Jeg får også svar på blodprøven til tirs, siden påsken kom i mellom.

Er veldig spent, håper den lille spiren klorer seg fast

Ønsker deg lykke til

klem fra

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååååå mye!!! Så flott å høre at du lykkes med fryseforsøk, - - jeg skal gjennom nytt fryseforsøk i mai så slike meldinger gir håp! Lykke til med svangerskapet, og ta godt vare på deg selv og den lille spiren!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Grautulerer så masse. Det var som å lese om meg selv. Vi ligger veldig likt an. Jeg fikk satt inn et egg på fryseforsøk 3.4 og testet som deg positivt i går morges. Skal ta blodprøve i morgen. Har prøvd i 4 år og dette er første gangen jeg får positiv test. Klarer ikke helt å tro på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Skal si der er positive vibber her inne no etter påskeferien!!!

Og det lover jo meget bra for oss som snart skal ruge!

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...