Gå til innhold

usikker


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei hei, har ett veldig stort problem. Ut i fra mens å sånn skal jeg være 7 uker på vei, men problemet er at dem ikke finner noe foster ved ultralyd. Har vært på sykehuse 3 ganger nå uten at dem har funnet noe. Jeg har en stor cyste på høyre side, men den skal være ufarlig. Har tatt blodprøver som skal vise om jeg er gravid i eller utenfor livmor å den er som den skal, den stiger som bare d. Går å er konstant kvalm, hele døgnet. Men d kommer ikke noe opp. Skal på sykehuse igjen om tirsdagen så da får jeg håpe at dem ser noe, for hvis ikke så blir jeg gal av å gå å gruble.

Noen som har hatt d sånn som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Får håpe du fikk gode nyheter i dag.

Jeg hadde det sånn som deg, men da steg hcg(?) i blodet kun litt og det lå langt under det det skulle vært for 8ukers graviditet, str på livmoren tilsvarte 8uker.

Jeg hadde da hatt MA veldig tidlig, hadde blødning som jeg trodde var mens(visste ikke jeg var gravid) og det var rester igjen. Men legene sa at jeg kanskje var veldig kort på vei osv. Det endte med utskrapning, abortpille, en utskrapning til og lapraskopi.

Håper du fikk positiv tilbakemelding i dag og slipper det jeg måtte gjennom. Har de sagt hvor mange uker hcg nivået tilsvarer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...