Gå til innhold

Gravid modell


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en jente / dame som er i god form under svangeskapet og kunne tenke seg å stå modell for treningstøy for gravide.

Man bør være over 1,70, se velstelt ut, like seg foran kamera og ha synlig gravid mage. Vi holder til i Oslo og Østfold så om du bor i dette distriktet er det helt klart det beste. Som takk for at dere stiller opp vil dere få beholde noe av klærne som takk, samt få bildene på cd-rom. Vi har lang erfaring innen treningstøy og bruker topp stylist og fotograf.

Vis deres interesse under så gir jeg videre beskjed om hva som skal gjøres.

Ha en riktig god dag alle dere med struttende mager!

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Dodge. Tenkte jeg skulle se hvordan responsen var først. Legger ikke ut min kontakt info før noen evt vil vite mer..

Er ikke så mystisk. Heter Marie og er selger og produktutvikler i dette firma. Bedre ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer tilbake i kveld etter kl 20.00 og ser om noen er interessert i å være med. Det er utrolig moro!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne. Men jeg bor et stykke unna. Kan imidlertid tenke meg en liten oslotur snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært kjempegøy!! :o) Jeg er vant med å stå foran kamera (opptrer, synger og spiller teater) Jeg er ikke så langt på vei - snart 17 uker, men ser ut som jeg er 6 mnd på vei ......- noen har store mager, noen har små :o) Sånn er det bare.

 

Jeg bor i Bergen så vet ikke om det er aktuelt for dere..Men knallgøy hadde det vært uansett!

 

Min e-mailadresse er: [email protected]

 

Klem fra meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Alle som har meldt sin interesse!

Jeg skal bare få småtten i seng her ( litt sent kanskje..) så tar jeg kontakt med dere på e-postene deres.

Kjempe gøy med positiv respons!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss som ikke føler for å legge ut mailadressene våre på et åpent forum som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så får du en e-post av meg.

Straks foran her for fullt bare minsten sover.. litt uro enda.. Sukkeret fra i går henger igjen tror jeg.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dette er fakta. Vil jeg gjerne være med.

Har jobbet som modell før.

Og bor i Østfold.

Er 1.74 høy.

Håndball sesongen er akkurat ferdig,så jeg har spilt håndball helt til nå.

Trener på treningstudio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Dette er fakta ja. Allerede kommet i kontakt med flere jenter og vil gjerne høre fra fler.

Send noen bilder og litt om deg selv til [email protected]

Det kommer til å bli en artig dag med masse mager og noen barn.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...