Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lest at når barnet fester seg ned i bekkenet, tar det ca. 2-3 uker før barnet kommer. Dette merkes ved at trykket mot mellomgulvet reduseres samt hyppigere toalettbesøk. Er nå 34+, og har plutselig begynt å gå på toalettet 5-6 ganger per natt, mens trykket mot mellomgulvet er kanskje så vidt blitt bedre. Kan det hende jeg føder om 3 uker? Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4771331-barnet-ned-i-bekkenet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tror ikke det er noen regel, hos søstra mi festa babyen seg i uke 30 og kom ei uke før termin. Babyen min har vært festa mer enn 2-3 uker og jeg har termin i dag. Virker ikke som om babyen har tenkt å komme enda da...

Men du har rett i det at man må mer på do, for det må jeg også. Ganske slitsomt. Slik er det vel bare :)

Ønsker deg lykke til videre!

Det med 2-3 uker stemmer nok ikke... Grunnen til at du går på do oftere er at babyen trykker mer på blæra..! Sist gang festet lillegutt seg da jeg var i uke 33 og kom 11 dager på overtid, altså i uke 42... Så det er nok veldig individuelt... Selvsagt kan dette stemme i ditt tilfelle, så skal ikke si at du ikke føder før tiden, men i så fall har det nok ikke noe med om barnet har festet seg eller ikke å gjøre:-) Men lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...