Gå til innhold

Litt teit kanskje men, ang sex...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men sambo kom m en liten forsiktig bemerkning i dagtidlig, etter at vi hadde hatt sex og lå og kosa, at jeg er blitt litt viere enn hva jeg var før.. har jo liksom kjent dette jeg også, men vil liksom ikke vite det..

 

Har dere blitt det eller? Fikk helt vondt inni meg jeg, og hormonell som jeg er tenkte jeg at "nå er det sikkert ikke noe deilig å ha sex m meg mer, kanskje han kikker på andre og er mer keen på andre...tenk om jeg blir sånn for alltid.." dere vet, sånn som vi kan tenke innimellom med hormoner som raser i kroppen..

Men han er veldig søt da, og det gjør han ikke noe for han tror det er fordi babisen kommer snart og at man sikkert blir sånn når man er gravid, også elsker han meg like høyt allikevel!

 

Noen andre som har det sånn eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fått noen kommentarer på dette, men det kan jo være for at han er så lykkelig hver gang han får seg noe at han ikke tørr å fortelle meg det:-) Men det er nok absolutt helt normalt, og mange blir jo våtere også, og da kan det føles videre pga det.Jeg husker jeg var mest bekymret om jeg var som "vanlig" etter fødsel, men i følge sambo var jeg faktisk trangere, og det er jo ikke noe minus:-) Men var veldig flink med knipeøvelser da, også hadde vi ikke fullbyrdet samleie før etter 4 mnd pga at jeg hadde vondt. Men tiden leger alle sår:-) Du kan jo prøve å knipe litt, og kanskje finne en stilling som gjør at du føles trangere, men jeg ville ikke vært bekymret nei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg fikk den samme komentaren av min samboer på slutten av svangerskapet og nå 4mnd etter er jeg trangere enn jeg var før jeg ble gravid,tror ikke det er noe å engste seg for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge min samboer er jeg trangere nå som gravid,han påstår også at det er mye varmere der inne...vet jeg er veldig hoven nedentil så kan nok tro at det er trangt ja,kjenner jo selv at det er annderledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så syns jeg vel det er litt ufølsomt av en mann å nevne at man er litt slapp under svangerskapet. Det kunne de spart seg til det hele var over. Sikkert mange hormonelle gravide som blir helt knekt av en slik kommentar. Men men, nok om det...

Er man litt videre etter fødselen kan man jo ta knipe øvelser, eller bruke vaginakuler. De skal fungere veldig bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt normalt har vert sånn med alle mine fire er du flink med knipe øvelser så trekker det seg til bake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo sier jeg er trangere, og jeg kjenner hodet til babisen når jeg stikker en finger inn i skjeden... Så her i gården er det lite sex nå, sambo vil ikke "stange" i hodet på lillegutt:) er 39+3:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...