Gå til innhold

påskesykdom.


Agne

Anbefalte innlegg

Jammen er det greit med arbeid når alle de små er syke hjemme. En stygg tanke? Jaja, de har jo faren der og han er mye mer tålmodig når det gjelder sykdom enn jeg. Men så jobber jeg jo med syke mennesker hele dagen da...

 

Greit å bare være i dag 8 i syklusen nå da, for far i huset er selvfølgelig blitt smittet av de søte små og da er det jo som kjent ingen som er sykere enn han. Litt slitsomt i natt med lillegutt som gråt mye og en syk far som ikke klarte å hjelpe til.Han var forresten piggere i morges, da jeg dro på jobb. Han blir garantert bra til ny prøving, heldigvis....

 

Jeg er, bank i bordet, av den heldige typen, og blir ikke selv smittet av noe! Det er utrolig godt altså. Hadde vært krise å ligge strak i spysyke rundt el tider, hehe. Kanskje med full feber på toppen av det hele. Kunne blitt noe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så travelt det hørtes ut!!!

Håper du holder deg frisk nå da, og at mannen din skynder seg å bli det han også!! Kan jo ikke la disse gode prøvedagene gå til spille... =)

Når begynner du med prøvingen da? Har du el-tester kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har el tester og tror jeg må beg m testinga i dag. (har handlet inn dobbel dose tester, 12 stk) Vil ikke gå glipp av el. Vet ikke riktig når jeg skal beg. m. prøvinga. Vil jo ikke beg for tidlig heller, da. Tenkte at jeg burda beg ved dag 10 el 11. Har ikke lenger krefter til å prøve slik som i gamle dager da vet du. Tror det kan bli for mye hvis man skal prøve annenhver dag fra feks dag 10 tom dag 16, vi har dårlig med mengdetrening....., Trist igrunnen at det skal være slik. Har en seg for mye så kommer det sopp og da blir han helt i oppløsning. Da kan jeg bare glemme mer prøving til canestenkremen har virket en stund, og vips så var den el over. (dette skjedde i høst engang) Med mye (uvanlig) aktivitet kan en ifg de på apoteket få soppinfeksj. Som du skjønner må alt klaffe uten at prøvehyppigheten er på topp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Agne =)

Bare en kommentar til det du skriver om sopp...

Jeg har også hatt/har det problemet, og jeg har fått anbefalt at mannen også bør ta en behandling med Canesten. Viss ikke vil han bare smitte deg igjen... Menn har visst ikke symptomer på sopp slik som oss..

Bare ett lite tips, viss du ikke allerede har hørt det =)

 

Masse lykke til med prøvinga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Agne.

jeg jobber oxo i helsevesenet med syke mennesker og d er sjelden jeg oxo blir syk,selv om hele familien gjør d. så jeg velger å tro at vi har et sterkere immunforsvar enn dem som ikke er i d "vesenet" eller d kan jo være "ren flaks".

og du, han trenger vel ikke være sånn helt bra for å ha seg litt,særlig når d er for en god sak. .hehe!! =) =)

STÅ PÅ,AGNE. .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...