Gå til innhold

Æsj, litt småfrustrert idag


Spirevipp med go`gutten

Anbefalte innlegg

Nå kjenner jeg at jeg begyner å bli skikkelig lei av prøvinga igjen! Jeg var jo så positiv tidligere denne pp og var sikker på at nå er det vår tur, men nå er jeg jammen ikke så sikker lenger.

 

Samboeren min viser av og til null forståelse. I forkant av el er han så gira og planlegger mye sex, men når vi står midt oppi det så orker han ikke. Når vi har hatt sex 2-3 dager, så er resten et ork! I går sa jeg til han at jeg trodde kanskje el var da, men da bare huffet han seg og lurte på hvorfor i all verden det var vits i å begyne å ha sex forrige søndag... (vi hadde i utgangspunktet avtalt annenhver dag i en uke, men så ble han litt ivrigere tidligere i uka og gadd ikke mer på slutten).

 

Jeg føler det som om han mener at hva er vitsen i å ha sex hvis det er på en dag vi ikke kan bli gravide, og det sårer meg faktisk litt. Og så forventer han at jeg vet 100% sikkert hvilken dag jeg har el på, og det er det ikke alltid man vet. Jeg tok el tester før, men nå som vi har avtalt annenhver dag så orker jeg ikke for da regner jeg med at vi treffer el uansett.

 

Ble skikkelig syteinnlegg dette, sorry jenter, men idag føler jeg mest for å avblåse hele prøvinga en gooood stund, så får samboer bare gå der og tørke til neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du,, jeg skjønner deg veldig godt jeg... Kjedelig når mannen ikke har helt forståelsen av tolmodighet/ holde ut med sex til el er over..

 

Det er av denne grunnen jeg ikke kommer til å foreslå annen-hver-dag-i-en-uke-metoden... For jeg vet at for oss blir det HELT feil, og vi kommer begge til å bli møkkalei sex.. og det er da forferdelig synd.. Jeg vil at sex skal være kjekt og deilig. Ikke et ork...

Derfor bruker jeg heller litt penger på el tester, og lokker mannen til sengs 2-3 dager akkurat når el er i stedet.. Det er lettere å gjøre en liten innsats akkurat når el er det, enn å holde ut et lite maraton...

 

Jeg håper dere finner ut av en metode som passer for dere.. Lykke til videre... Masse klem fra Loise77 :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har pleid å gjøre som dere vi, ha sex 2-3 dager rundt el og jeg brukte el tester. Men nå har vi gjort det en god stund uten å få noe resultat, så nå tenkte jeg å foreslå annenhver dag i en uke.

 

Tror jeg får gå over til å kjøpe el tester igjen, så får vi gjøre som før med sex rundt da. Det er veldig sjelden jeg må ta et alvorsord med "han der oppe", men i går kveld måtte jeg bare be om at dette blir siste pp! :-) Kjenner det begyner å slite på nå, og tror samboeren min også begyner å bli litt lei.

 

Takk for fint svar Loise 1pp, du er flink til å trøste håpløse medsøstre på bim :-)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,, Jeg krysser fingre for at dette blir din siste pp... Faktisk husker jeg sist prøveomgang i 2004 at jeg stod foran speilet og ba "han der oppe" om at jeg måtte få en spire i magen som kunne være til glede for meg&min mann, og kommende besteforeldre.. Og vips- etter 1 uke testet jeg positivt!!! Så jeg tror han hører litt etter ;0)

 

Lykke til!!! Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...