Gå til innhold

Positiv test


___

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest inlegget fra Skifer er det ikke fult så hyggelig å legge ut resultatet av min egen test, Den er positiv. Jeg er selvfølgelig veldig glad for det, men etter inleggene fra Skifer og Ninni35 skulle jeg nesten ønske det var deres tester som var positive i steden for min. Heldig vis er det ikke jeg som kan avgjøre det, så jeg får bestemme meg for bare å være glad for at det klaffet for oss.

 

Det er jo fortsatt veldig tidlig. Har ikke IKM før om et par dager sån ca, så om det går bedre denne gangen enn forrige gang er alt for tidlig å si. Håper på det beste. Hvis alt går etter planen får jeg vel termin mellom jul og nyttår.

 

Håper det er mange som kommer tilbake fra påskeferie med gledelige nyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Poamin,

Jeg vaer nettopp på vei å spörre deg hvordan det går..Dette er en glad nyhet! Jeg håper og tror at alt går greit for dere denne gang! Gled dere!

Vi skal fortsette og håpe for Skifer og Ninni.

 

Men jeg må si...kroppens måte å leke med oss, disse tester som viser positivt tidlig og sent...det er gruvsomt og mentalt slitsomt! Selv er jeg inne i en negativ og oppgitt fase, jeg begynner å tenke at det aldri vil ske noe. Men jeg vet at de positive og optimistiske tankene kommer igjen, på godt eller ont...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig gode nyheter. Gratulerer så mye kjære deg. Nå gjelder det at testen fortsatt er pos. etter ikm dag. Forstår hva du mener mht å ønske at andres test hadde vært pos. i stedet for din, men nå var det din som var pos. Skifer og Ninni35 er garantert like glade som vi andre på dine vegne, det er jeg helt sikker på. Ta vare på deg selv i dagene framover da Poamin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du være glad Poamin:)

Jeg ble hvertfall kjempeglad på dine vegne,gratulerer så utrolig mye.

At noen tester positivt her gir jo bare håp til oss andre vet du.

 

Så gled deg og kos deg..og jeg håper du får et deilig svangerskap..

 

og igjen GRATULERER SÅ MYE!!!!!!

 

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRARULERER POAMIN!!!

Dette var kjempegode nyheter!!!!!!! =)

Ønsker deg masse lykke til, og denne gangen må spiren sitte der den skal de neste ni månedene!!!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Poamin, her inne er vi kjempeglade for alle oppturer -det gir håp om at det jo faktisk går an :-) Uff, fikk nesten dårlig samvittighet for innlegget mitt jeg nå, men som sagt - dette er vel forumet både for oppturene og nedturene!! Og vi roper høyt HURRA når det går rette veien for noen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE. .DETTE VAR GODE NYHETER. .HÅPER AT DU HAR LITT BABYSTØV TIL OVERS TIL OSS ANDRE??

LYKKE TIL VIDERE =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Poamin. Det er så koselig når det klaffer for noen av oss. Det gir håp om at det kan klaffe for oss andre også snart. Kos deg masse med spiren din og ta vare på deg selv.

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer masse mye:))) Håper du får en superduper graviditet!

 

Godt med bekreftelser på at vi "oldissene" kan bli gravide også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Poamin! Det var kjempe hyggelige nyheter :-) Det går bra denne gange, skal du se :-) Og dersom alt går bra med meg også, kan vi kanskje slå følge inn på gravid moden alder. Jeg er 11 dager over IKM - ingen mens ennå, men dessverre ingen graviditetssymptomer heller. Jeg har ikek hatt anledning til å teste i påsken, men i dag skal på apoteket og kjøpe test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk for det, men jeg høper den sitter i bare 8 mnd til jeg da ;-) 4 uker nå + 9mnd, det blir et laaaangt svangerskap det. Ser for meg at jeg kan bli litt utolmodig på slutten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Poamin-er sikker på at vi alle gleder oss med deg!!

Lykke til...C";).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg på dine vegne...det er jo fint at noen blir gravide her inne!!! Kos deg med et forhåpentligvis passe langt og fint svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...