Gå til innhold

Temperaturer ved graviditet....


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Er veldig bekymret.....

Temper hver morgen og temperaturene mine har vært merkelige...

Den uka jeg fant ut at jeg ble gravid så var tempen min litt høyere enn normal tempen - så steg den helt opp til 36.81 - holdt seg rundt 37.70 noen dager og dalte helt ned til 36.50...og så steg den gradvis til 36.70 og nå de siste dagene har den sunket gradvis og i dag var den 36.30 !!!

Har nomal temp til maks 36.00........

 

Noen av de dagene det har vært veldig lav temperatur er pga. jeg ikke har sovet lenge nok i strekk - har vært forkjølet og slitt med hosteanfall på natten og vært veldig urolig.....men i natt så sov jeg i strekk fra 0300 til kvart på 7...våkna av av compen bråkte skikkelig mye og hadde ikke hørt pipinga....

Er det et veldig dårlig tegn at temperaturen er så lav og bare synker ??

Får prøve å se om ikke tempen blir bedre om jeg sover i strekk i 5-7 t...har blitt litt tull med legging i påsken....

 

Har symptomer enda og har ikke blødd...Men går det feil vei ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Skulle så gjerne svart deg på dette innlegget men må innrømme at jeg ikke helt forstår...hvilke symptomer snakker du om og hva er "compen". Håper uansett at det går bedre for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hebbie...

Jeg er 20+1 idag og jeg bruker ikke babycompen lenger. Jeg orket ikke bruke den etter at den hadde bakreftet graviditeten, for jeg var like nærvøs hver gang jeg skulle måle. Jeg mistet rett før denne graviditeten, så jeg var bekymret nok som det var. Derfor la jeg den vekk da jeg var 6uker på vei jeg...

Så derfor kan jeg vel egentlig ikke svare deg skikkelig på spørsmålet ditt. Men de dagene jeg målte, viste ikke veldig mye høyere temperatur enn vanlig. Jeg har lest at temperaturen ikke er mye høyere hos alle gravide...

 

Jeg tror ikke du trenger være bekymret... Alt er helt sikkert i orden med den lille skatten din=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lisa :o)

tror jeg legger den bort da - den har gjort meg så sinnsykt usikker og ødelegger en hel dag til meg og sambo.......

 

Så lenge jeg er fin ellers og har symptomer og ikke blør så får jeg heller slappe av :o)

 

Lykke til med spiren din !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...