Gå til innhold

Neg.test.


skifer

Anbefalte innlegg

Overskriften snakker vel for seg selv..ingenting å tolke heller med digital test,fikk det rett ut skriftlig:ikke gravid!!!!!

 

2 dager på overtid.Jeg trenger ikke denne spenningen jeg,hadde vært bedre om tanta bare kom i tide istedet for å fucke med kroppen min,er ingenting å ønske seg dette nei.

Hvor er så tante rød??????for her er hun ikke,er vel rett rundt hjørnet da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Skifer,

Så leit, og så veldig dumt. Den der tanta...Men.. hvis ikke tanta kommer, test igjen, det kan jo ta tid innen det slår ut positivt. Håper, håper. Stor klem,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke retferdig! Hvis ikke TR dukker opp på et par dager gan du jo forsøke igjen, men forstår at det ikke er serlig morsomt nå. Kan bare ønske deg alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke tanta kommer-er det vel enda håp.Men grusom den ventetiden.Håper hun holder seg unna jeg og at gravitesten snart slår ut positivt.Håper på positiv test :)Lykke til,stor klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skikkelig kjipt altså. Kanskje tante bare er i plagehumør? Hadde det slik sist jeg, bare minus symptomer, som jo du har hatt. En kan ikke være sikker før hun dukker opp, men du har vel en følelse ang. dette. Håååper at ho tante holder seg langt unna deg mange mnd fram i tid. Hvis ho kommer så får du trøste deg med at ungee ikke blir født sist på året, det gjorde jeg etterhvert.

 

Imens så håper vi alle at du får pos. test om to til tre dager. Lykke til .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå nei!! Du som har hatt så mange symptomer!!

Men så lenge TR holder seg unna, er det jo håp =)

 

XXXXXXXXX masse for deg nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...