Gå til innhold

Sex.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg greier ikke å ha sex! Lysten er der kjempemasse, men det er sexen jeg rett å slett ikke klarer. Uansett stilling så er magen i veien, jeg får kynnere, ikke er det noe godt heller.

Bare jeg som er slik eller?

Sambo tror det er noe galt med han, for jeg greier ikke gjennomføre sex i det hele tatt... Hvordan skal jeg forklare dette for han uten at han tror det er han som har skylden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måte. Vet ikke hvordan man skal få mannfolkene til å forstå, for de har nu sine rare tanker. Må bare snakke med han og si at det er helt normalt når man er gravid. Om de velger å tro det, får egentlig bli deres problem. Synes vi har nok å tenke på når det gjelder plager osv. Det er faktisk ikke bare mannfolkene som lider under at det ikke blir noe sex. Det er ikke noe morsomt for oss heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det jeg prøver å si også, at det ikke er noe moro for meg! Er ikke typen til å onanere heller, så da "blir det ikke noe på meg" for å si det slik, selv om jeg har lyst!

Sambo tar seg bare en ronk han liksom, så lett er det! AHRG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIl du siste "anonyme " her. Hvis ikke du er typen til å onanere selv, må du jo få mannen din med på det...du hjelper han og han hjelper deg... kan bli god hyrdestund det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtter siste skribent. kos hverandre, det kan bli ganske bra. ellers får man godta at det blir noen uker uten nå da.

skjønner at det er lett å si for en som ikke har kommet dit enda, men jeg blir så øm inni der, selv om vi bruker glidekrem, men det er først etterpå så da venter vi et par dager. når jeg får kynnere så holder jeg eller han på magen, eller så skifter vi stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...