Gå til innhold

Føler meg ikke gravid...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg gikk i går (lørdag) inn i min 17.uke

Plutselig føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt! Flere som har kommet like langt som føler det på samme måte?

For det første kan jeg ikke kjenne livmoren, som de fleste sier de kjenner fra uke 12 eller tidligere.

Og på 'uke til uke' her på BIM leste jeg nå at: " Det begynner nå å synes på de aller fleste at de er gravide. " Hvorfor ikke på meg da?

Jeg har heller ikke mye symptomer lenger... kan nesten ikke vente til UL, det er jo 3 uker til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres bekymret ut og da er det ofte like greit å snakke med lege/jordmor. Jeg husker at jeg i mitt første svangerskap så absolutt IKKE følte meg gravid (når kvalmen gikk over).. Når jeg kom til UL uten noe spesielt synlig tegn til mage var det utrolig rart å se den lille på skjermen;)

Lykke til videre!!! Håper alt er i orden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på UL 17+6 og ble glad da jeg så at alt var bra :). Har først fått mage nå 20+5 ca. Så mest bare smålubben ut før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måten. Selv om jeg kan se at jeg er gravid, så kan jeg på ingen måte mærke det, og det synes jeg er underlig. Vet at alt er ok - fikk sjekket hjertelyd hos legen. Men det er bare det at mine gravide venninner snakker om det hele tiden, og er desuten både trøtte og sultne og alt mulig, mens jeg føler meg som jeg altid har vært....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...