Gå til innhold

slanking...


Firekids

Anbefalte innlegg

 

Jeg er midt i en slankekurs pga. bryllup 27. mai.

Og så går jeg hen og blir gravid.

Jubler for det, men med tanke på slankingen er det lettere krise.

Har brukt noen tabletter som heter Wellex (og funker!!) men må slutte på de nå. Trening får jeg gjort lite av..

 

Noen tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

et lite tips, om det skulle hjelpe. grete rode har egne kurs for gravide/ammande...kan det vere nåkke? då e det jaffal kontrollert, og det bør det nok vere når du e gravid...finne ut når og kor det e kurs på nettsidene deires...lykke til!

http://kurs.greteroede.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg prøver også å slanke meg litt.

Men jeg gjør det på den måten at jeg spiser masse frukt,grønnsaker,nøtter osv. (økologisk)

SÅ kombinerer jeg maten slik at jeg ikke spiser kjøtt(proteiner) og stivelse(potet,pasta,ris) sammen.

så min tallerken er 1/3 kjøtt eller stivelse og 1/3 kokte/stekte grønnsaker og 1/3 salat.

Så spiser jeg så mange porsjoner jeg vill.

å hvis jeg skal spise brødskive,så spiser jeg med eple eller banan på.

fungerer fint for meg.

 

Men i det siste har jeg hatt en grusom kvalme..så jeg har ikke fått i meg så mye mat.

men jeg sulter meg ikke.

 

Grete Rode er fint hvis du liker å telle kalorier.

Men personlig så blir jeg mer sulten av å tenke på kcal enn å bare prøve å spise sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg når det gjelde telling av kaloriar. har ikkje prøvd grete rode sjøl, men de som ahr vært der sie at du har lært mengda ette et par uke og slutta derfor å telle og veie...men men, det va bare en tanke. har prøvd libra sjøl, der e det ingen telling, men tror ikkje de har egne kurs for gravide. men det kan godt vere de hjelpe til og legge til rette om en ber om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...