Gå til innhold

SÅ frustrert!! (samme som på skravlesiden)


Meesah og HattiFnattene♡

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sex ofte..ikke maser jeg mye på det heller. men er det for mye forlangt å få seg noe hvertfall en dag i uka!!?? Er det mulig at man er så sliten at man ikke orker DET engang..? Og hvorfor skal det alltid være på hans premisser?! Hvorfor skal det alltid være når HAN orker. For det er ikke lyst det dreier seg om..det er ork. Og han orker ALDRI!! Er det så slitsomt da? Jeg kunne taklet at han synes det var vanskelig pga babyen..men fordi han er sliten??? Hallooooo! Hvor lenge må jeg være forståelsesfull? Jeg har behov jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes rimelig kjent ut! Er ganske frustrerende å gå rundt å være småkåt hele tida uten å likosm "få" noe. Blir litt lei av å hinte uten at det skjer noe også da... Så da blir jeg bare småsur og gretten. På den andre sida behandler han meg jo passelig som en "dronning", hjelper til og styrer bare verre, men... Sier han helst ville ha båret meg rundt på gullstol og i det hele tatt. Men; jeg vil jo bare ha sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen prøver vel bare å ta hensyn.. og han kan vel ikke lese tanker.. så .. ta legg ann på han da..kyss og klem og ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...