Gå til innhold

Noen andre som er lei?


termin01februar

Anbefalte innlegg

Er fremdeles 2 uker til termin, men er så utrulig lei no. Alt er bare vondt, får ikke sove om natten pga at alle liggestillinger er ubehaglige. Har konstant nedpress og kynnere. Holder på å bli sprø. I tillegg er alle bortreist for påsken og samboer jobber natt. Holder på å kjede meg i hel. syte syte. Vil at han skal komme nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat sånn. Termin 5. mai. Sliten sliten sliten. Og vondt. Er deet kynnere jeg har når jeg får knip nederst i magen? Med mensmurring bak i ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er førstegangsfødende så har veldig liten peiling. Men kynnerene mine kjenner jeg som at hele magen strammer seg og er ubehaglige ikke så enormt vonde.. Har også hatt en del vondt helt nederst i magen og bak i ryggen og tenkt at det er maserier. (rier uten noe effekt) det har vært skikkelig vondt. Men har som sagt ingen peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kynnerne mine har vært stramminger av hele magen ja. Det stemmer. Så da kanskje det er maserier jeg har. Jeg er superklar for å få babyen ut, men litt ikke helt klar likevel.... Skal på kontroll på onsdag, får høre med legen da. Men i dag har det vært litt slitsomt. Nå skal jeg nok legge meg. God natt ;) (Forresten deilig å vite at jeg ikke er den eneste som har det sånn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er, kjempe klar ene dagen for å så få helt angst neste dag:) det skal bli deilig når det er over. God natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal vel kanskje egentlig bare være glad for at vi har det sånn på slutten, blir jo en motivasjon for å fø. Har kvidd meg masse til fødselen tidl men merker at det bare blir mer og mer uvesentlig no. Så ivrig etter å bare få det overstått, så noe positivt i det er det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Jeg er lei nå... går på do hele tida, masse nedpress, stikker her og der. Ellers er formen veldig fin, så jeg skal vel ikke klage. Men som noen andre sier her er det i grunnen bra vi blir så leie av å vente, da har man mer motivasjon til å føde. Sikkert et av naturens lure påfunn. Blir godt å få tilbake kroppen sin etter hvert. Jeg har termin i dag, men belager meg på å gå enda ei stund til... Trodde liksom babyen skulle komme før jeg, men neida.

Lykket til alle, bra jeg ikke er alene om å være sliten og lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 13 dager igjen til termin og er kjempe lei. Samtidig gleder jeg meg til fødselen (kanskje fordi jeg ikke vet hvar det er jeg går til..), og er spent på hvordan det hele kommer til å starte etc. men med min flaks kommer jeg nok til å gå til jeg blir satt i gang tenker jeg!!

 

Masse fødestøv til alle dere andre som har termin like om hjørnet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært lei fra uke 9, jeg :-) Har følt meg så hemmet av denne graviditeten, både på fritid og jobb... Kvalm, bekkenløsning/låsning, dårlig søvn, dårlig sexlyst, sopp ++ Har betraktet de 9 mnd som uoverkommelig lange, men nå er det heldigvis ikke så veldig lenge igjen. Gruer meg veldig til fødselen, og er veldig spent på hvordan ammingen vil gå denne gangen (gikk dårlig sist). Så om et års tid håper jeg at ting er mer tilbake til normalen. (Veldig optimistisk innstilling...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...