Gå til innhold

Problemer etter keisersnitt med å bli gravid?


Nilena

Anbefalte innlegg

Da jeg fødte lillemor i oktober 2003 utartet fødselen seg slik at jeg måtte ta hastekeisersnitt... Jeg hadde veldig mye fostervann og jenta snudde seg under fødselen. De prøvde å ta vannet flere ganger, men likevel om det kom noe så var det igjen veldig mye når de tok keisersnittet.

 

Men det som egentlig er saken er at jeg har hatt problemer i ettertid...Har prøvd flere prevansjonstyper (piller, plaster etc..), men GU sier at det bare er hormoner som kan til at jeg blør i mellom mensperiodene mine... Av og til blør jeg også litt etter samleie...

 

Nå har vi bestemt oss for å prøve å få baby igjen, og sambo kasta derfor plasteret... jeg blødde selvsagt noe like etter det ble tatt av, men det er nå ei uke siden... I dag da vi hadde sex begynte jeg å blø litt igjen.... Det legger liksom en demper på kosen!! Noen som har hatt det slik`? Og vet om det går seg til nå som jeg har tatt av plasteret?

 

Håper noen her inne har vært borti det samme... Jeg har også en sønn på ni år fra et tidligere forhold som jeg fødte normalt og ikke hadde noen problemer etter fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har også hatt slike problemer som deg.

Jeg har en sønn på 10 år,som ble født med hastesnitt. Hadde ingen problemer etter dette.

Men da jeg fikk jenta i mai 2003 ved planlagt keisersnitt kom problemene. Jeg begynte på p-piller 3 mnd etter fødselen.Etter 2 måneder på pilla så begynte jeg å blø. Jeg blødde i 9 uker i strekk. Jeg kutta ut pillene og det tok et par dager så slutta jeg å blø,begynte igjen og blødningene startet.

Prøvde deretter masse forskjellige typer p-piller,men alle resulterer i at jeg blødde.

 

Vi fant ut at vi ønsket en til og kuttet selvfølgelig ut pillene, 1 år siden nå.

Jeg har slitt veldig med syklusene i dette året. Først nå de siste 3 månedene som alt har fungert normalt.

Enten så har det siste keisersnittet "gjort" noe med meg, eller så er det alderen som skriker...huff..hehe.. Gravid blir jeg ikke ihvertfall :(

 

Vil bare si at jeg har opplevd det samme, og at ting retter seg som regel etterhvert :)

Lykke til med prøvingen,håper det klaffer fort fo deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar... Greit å vite hva man kan ha framfor seg... Vi stresser ikke med å prøve, men tar det som det kommer. Har jo to friske barn fra før, men vi skulle så gjerne hatt ett til sammen. Vi har bare ei tulle sammen fra før. Vi får se hvordan det går. Går det ikke så får vi bare prøve å rette oss etter det...

 

Håper det klaffer for deg nå snart ettersom du har begynt å "komme i rute" igjen... *klem*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...