Gå til innhold

Gir meg ikke alltså..!!


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt sikker på at jeg er gravid, og blir bare mer og mer sikker etterhvert som dagene går.

 

Tok en test i morges, og den var negativ. Men jeg gir meg ikke. Det tyter bare flere og flere symptomer fram her, og nå har stikkingene i magen startet også. Og blør endel når jeg pusser tenner, i tillegg til sår i munnen. Tror jeg muligens kan være 5 uker påvei nå. Det høres jo litt rart ut da, ettersom jeg har fått negativ test. Men sist så ble jo ikke testene mine positive før 3 uker over IKM, så det er nok derfor jeg ikke gir opp håpet ennå.

Idag har jeg gått med knappen på buksa åpen hele dagen, for jeg er så kvalm og det er ubehagelig når det strammer.

For alt jeg vet så kan jo det jo plutselig være innbillt hele greia da. Og samtidlig vet jeg jo at jeg ikke nødvendigvis er gravid, men er jo så sikker og!!

 

Nei dette ble bare rot. Men uansett så har jeg liksom tenkt det i 3 uker nå, at jeg er gravid, og SÅ sikker, (det var da kvalmen starta).

 

Ha en fortsatt fin kveld jenter! Så skal jeg fortsette å smøre meg med tålmodighet;)

For alt jeg vet så kan det jo bare være at jeg begynner å bli gal....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey, Mya22...

Kan nok godt være at du er gravid.... Med min første så visste jeg ikke at jeg var gravid før jeg faktisk var 12 uker på vei!! Det eneste som var forandring hos meg da var at jeg var innmari trett...men jeg var bare 19 år og visste ikke helt hva jeg skulle se eller kjenne etter... Med nr to - som nå er to og et halvt år - så kjente jeg etter et par uker at jeg egentlig var gravid.. Ømme bryster, litt slapp i kroppen og måtte tisse ekstra mye. Men faktisk så viste ikke CB-tester blå strek før etter uke 8.... I tillegg hadde jeg menslignende blødning mellom de to første månedene jeg var gravid så jeg var ikke 100 prosent sikker på at jeg var gravid... Derfor dro jeg til GU for å få det bekreftet...

 

Men det er jo du som kjenner kroppen din best og vet hvordan den ikke er til vanlig... Håper du har en spire i magen... Vi prøver nå på nr tre (for min del, nr to for han...) og håper det ikke tar så lang tid før det klaffer....

 

Lykke til med neste test!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bare vet at den ikke er helt som vanlig;)

 

Sist jeg var gravid så fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 7 uker påvei. Hadde da også mine mistanker leenge, og var til og med til legen for å sjekke meg, og han trodde det var magekatarr og fikk også medisin mot det. ;)

Jeg hadde en MA i mars, så i tilfelle om jeg skal være gravid nå, så måtta det ha klaffa med èn gang. Så jeg er selvsagt veldig spent på neste test. Krysser fingrene for det!

 

Du får ha lykke til med prøvinga Nilena, og håper det klaffer fort for dere!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...