Gå til innhold

Ønsker to tette...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er redd noen skal synes jeg er utakknemlig, men det er jeg absolutt ikke! Vi strevde nærmere halvannet år med å få vår lille pike, (som vi selvfølgelig synes er verdens skjønneste!!) som nå er tre måneder gammel. Bruker ikke prevensjon, og tenker at etter alt strevet med førstemann, er det fritt frem her i gården for neste mann! Det dumme er bare at jeg føler meg utakknemlig som har begynt å tenke på neste allerede. Nok om det. Jeg fullammer, og ønsker å fortsette med det til ca seks mndr, så jeg vet det ikke vanligvis er mulig m det første.

 

Men,- er det noe jeg evt kan gjøre for å hjelpe ting litt på vei mot alle odds?? Og,- alle mine venninner og gynekologen min sa jeg måtte forvente å være "tørr" mens jeg fullammet, men synes jeg er våtere enn noen gang, og har slim og EL-smerter tidvis. Er det et "bra" tegn?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Den minste var 4 mnd da jeg ble gravid igjen,- absolutt ikke planlagt, men sitter nå her med stor mage nær termin.

Jeg fullammet, men ble allikevel gravid til tross for ekstremt labert sexliv så det er absolutt mulig. Mange mener jo at man faktisk har ganske stor sjanse for å bli gravid rett etter et svangerskap da alle hormonene ikke er helt ute av kroppen. Det var noe sånt legen min sa til meg i hvert fall da jeg sjokkert satt der og fikk bekreftet at nestemann var på vei. Så amming er ikke noe garantert prevensjonsmiddel.

Det kan klaffe før enn du aner og det er jo det dere ønsker også.

Lykke til!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...