Gå til innhold

Til dere med en av hvert kjønn


lykkemilla

Anbefalte innlegg

Vi har to fantastiske døtre og jeg begynner å forsone meg med tanken på at jeg aldri får sønnen som jeg alltid har ønsket meg. Det jeg lurer på er om dere kan svare meg på er hvordan det er å ha en sønn i forhold til en datter -det må jo være helt fantastisk å se "begge utgavene"? Syns det høres helt spesielt og uvirkelig ut å kunne "produsere" en liten kar som skal bli en voksen mann en dag:)

Leste et sted her om en mor som ble spesielt forelsket i sønnen sin. Er det slik? Føler meg temmelig "forelsket" i begge døtrene mine!!!

Morsomt om noen gidder å svare på mine merkelige spørsmål -i så fall takk!

 

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei på deg lykkemilla :o)

 

Jeg er gravid med nr. 2 og vet ennå ikke kjønn (skal på UL 4 mai). Vi har en fantastisk herlig gutt på 2 1/2 år. Jeg vet jo ikke hvordan det er å ha jente, men det å ha gutt er mer fantastisk enn jeg noengang hadde trodd. Jeg er virkelig superforelsket i denne lille skapningen min - og når han sier han elsker mamma, ja da er ikke tårene langt unna. Jeg hadde nok blitt likedan med en jente. Men som sagt - jeg er glad og lykkelig bare jeg kan få barn - men det hadde vært utrolig kjekt å fått en liten prinsesse også - og å oppleve det å gjerne kunne identifisere meg selv med-samme kjønn. Men når jeg ser på den rampete lille gutten min - ser jeg mye i meg selv der - eller akkurat slik mine foreldre opplevde min bror da han var liten - da får de litt "flashback" :o)

 

Synes ikke innlegget ditt er noe rart i det hele tatt - synes faktisk det var et ganske herlig innlegg!

 

Stor klem til deg fra meg :o)

Lenke til kommentar

-for et nydelig svar!!!! Tusen takk! Var litt redd for å få negativ respons på mitt litt overfladiske innlegg...

Ønsker deg så masse lykke til med den lille og på ultralyd 4. mai. Morsomt om du lar oss vite hvordan det går!

 

Stor klem tilbake til deg!

Lenke til kommentar

Hei igjen lykkemilla :o)

 

Takk til deg også!!! Klart du og dere andre skal få vite det :o) Jeg er kjempespent - og jeg skal ikke legge under en stol at det som står i hodet på meg for tiden er: ER det gutt, er det jente, er det gutt, er det jente? Hi hi - selv om det ikke betyr stort, så er det spennende likevel - det føles litt uvirkelig denne gangen - som om: hallo - er jeg virkelig SÅ heldig - å bli gravid 2 ganger? Er det mulig? Sånne rare og merkelige tanker som dukker opp. Håper alt bare er i orden så er jeg superfornøyd. Forskjellen fra forrige gang er at jeg har vært litt mer kvalm - men ikke kastet opp. Får kviser kun på den ene siden av haken hele tiden - på samme sted. Større vektøkning i beg enn sist og en stooor mage (det hadde jeg tidlig sist også) men denne gangen føles den rett og slett bare litt større..Nei, nå ble det sikkert kjedelig dette her for deg/dere.

Hadde vært kjekt å "pratet" med deg igjen.

 

Ha det godt :o)

 

Stor klemmis

Lenke til kommentar

Oj -hørtes veldig likt ut som da jeg gikk med jentene! Var veldig mye kvalm, men kastet ikke opp en gang. En kvise på samme sted. Også tror jeg på det at man blir litt rundere med jenter (eller er det bare noe jeg trøster meg med siden jeg bare har gått med jenter?... :)

 

Lenke til kommentar

Hi hi - runde og gode skal vi være :o) Ja, det er jo det de sier - at man blir rundere med jenter - føler meg ganske rund ja :o) og følelsen min heller mer mot at det blir jente enn gutt, selv om jeg ikke har den helt store ideen på hvilket kjønn det er. Det blir jo enten en gutt eller en jente :o) Så jeg vet ikke om det bare er ønske tenkning langt bak i underbevissheten som ønsker det eller ei. Selv om jeg egentlig tror at jeg er en gutte mamma - siden jeg har gutt fra før. Uansett - disse herlige skapningene er det beste på jorden ikke sant lykkemilla? :o)

Koselig å "prate" med deg - tusen takk for svar.

Ha det godt :o)

 

Klem klem

 

 

 

Lenke til kommentar

Annonse

Helt enig med deg, mummitroll10! De er HELT fantastiske og det er et privilegium å få være mor! Alt annet er uviktig i forhold!!!!!!

Veldig koselig å høre din versjon!

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...