Gå til innhold

Er det fler som er VELDIG trøtte og slitne??

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+2 i dag,og har i en ukes tid nå hatt NULL energi!Orker ingenting,og kan sove mye.

I tillegg har jeg en gutt på 2 år fra før,og jobber i tillegg,så jeg føler meg totalt utslitt...

Begynner nesten å lure på om det er normalt,jeg?!

Fler som er sånn?Når går det evt. over?

Fortsetter under...

vi to skal vist ha baby i samme mnd... :)

jeg er også kjempe trøtt og kjempe kvalm.

har også en 2 åring,som bare tømmer meg for energi.

men jeg er "heldigvis" hjemmegående.Men jeg GLEDER meg til barnehagen åpner etter påske.DA skal jeg sove :)

Da jeg var gravid med min første, så ble det bare værre etter hvert som ukene gikk.

Får håpe det går over denne gang :)

Gravid i samme mnd,med en 2 åring hver oss,og er du 23 år?Det er jeg:o)

Lurer litt på hva jeg skal gjøre i forhold til jobb.Hadde planer om å bare jobbe,så det ikke blir noe spørsmål,men lurer seriøst på om jeg klarer sånn formen er nå(har en fysisk tung jobb).

Var i toppform hele forrige svangerskap,men ikke nå.....

Jeg er trøtt, kvalm og vil helst ligge på sofaen. Liten matlyst, men tørst, tørst og mer tørst. Gruer meg veldig til å dra på jobb på onsdag. Jobber ei uke på og ei uke av, og har 11 timers netter i tung, og fysisk jobb. Huff, gruer meg, håper det går bra.

Annonse

Ja det skjønner jeg godt... :))

Går hjemme jeg å tar meg av alt her og har en sønn på 7 og en hund som trenger sitt... Synes det er ett slit om dagen... Å ikke får jeg sove om morgenen eller... Må jo på do hundre ganger om natta.. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...