Gå til innhold

Er det fler som er VELDIG trøtte og slitne??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+2 i dag,og har i en ukes tid nå hatt NULL energi!Orker ingenting,og kan sove mye.

I tillegg har jeg en gutt på 2 år fra før,og jobber i tillegg,så jeg føler meg totalt utslitt...

Begynner nesten å lure på om det er normalt,jeg?!

 

Fler som er sånn?Når går det evt. over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi to skal vist ha baby i samme mnd... :)

 

jeg er også kjempe trøtt og kjempe kvalm.

har også en 2 åring,som bare tømmer meg for energi.

men jeg er "heldigvis" hjemmegående.Men jeg GLEDER meg til barnehagen åpner etter påske.DA skal jeg sove :)

 

Da jeg var gravid med min første, så ble det bare værre etter hvert som ukene gikk.

Får håpe det går over denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid i samme mnd,med en 2 åring hver oss,og er du 23 år?Det er jeg:o)

Lurer litt på hva jeg skal gjøre i forhold til jobb.Hadde planer om å bare jobbe,så det ikke blir noe spørsmål,men lurer seriøst på om jeg klarer sånn formen er nå(har en fysisk tung jobb).

Var i toppform hele forrige svangerskap,men ikke nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt, kvalm og vil helst ligge på sofaen. Liten matlyst, men tørst, tørst og mer tørst. Gruer meg veldig til å dra på jobb på onsdag. Jobber ei uke på og ei uke av, og har 11 timers netter i tung, og fysisk jobb. Huff, gruer meg, håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Jeg er 6+2 i dag så ligger en dag bak deg... :))

 

Jeg er også veldig trøtt å sliten... Håper det gir seg snart ja.... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det skjønner jeg godt... :))

 

Går hjemme jeg å tar meg av alt her og har en sønn på 7 og en hund som trenger sitt... Synes det er ett slit om dagen... Å ikke får jeg sove om morgenen eller... Må jo på do hundre ganger om natta.. :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Skjønner hva dere mener..Er kjeeempe trøtt å sliten hele tiden..Har en på 3,5 år så krever sitt..Men,skal ikke klage!Jeg er kjempe lykkelig jeg,er 6+1 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker på vei. Trøtt hele dagen, orker ikke vaske klær en gang.. Sofaen er god å ha nå. Ser ikke frem til jobb etter påsken nei. Så skjønner godt hvordan du har det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkeli færde her...Klare ingenting...Vil bare sove...Åsså e æ så kvalm, at æ hold på å gå på veggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...