Gå til innhold

Baby'n ligger fortsatt i seteleie!!!!!!!!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 34 og baby'n ligger fortsatt i seteleie. Hvis den ikke snur seg med hode ned til neste kontroll må jeg på ul for å sjekke det ut. Da vil jeg være i uke 37. Da må jeg også ta røntgen av bekkenet for å sjekke ut om det evt er stort nok til en setefødsel. Hvis ikke må jeg ta keisersnitt - noe jeg ikke har lyst til!!!!!

 

Flere som er så langt på vei og hvor baby'n ikke har snudd seg ennå?

 

ha en god helg

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyen min har vært i tverrleie frem til nå.Men flinke lille babyen til mamma snudde seg i uke 36.

De kan jo prøve med snuing på utsiden av magen! har en venninne som de gjorde dette på. hun sa at det ikke var vondt men ubehagelig... men det gikk på noen få sekunder så hun hadde gjort det igjen når som helst!

 

De er nøye på målene når de tar røntgen, så hvis de sier at det går bra med vanlig fødsel i seteleie så hadde nok jeg satset på det! (istedenfor keisersnitt)

 

De sier jo at babyen kan snu seg når som helt men sjansen for det blir jo mindre og mindre jo nærmere termin du er... men ikke gi opp, fremdeles en mulighet for at babyen ordner opp selv ;)

 

God påske til deg

 

*lena*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var hos legen ( i uke 36) var hun veldig usikker på hvordan babyen lå. ( hun har ikke så mye peiling på hvordan hun skal kjenne). Jeg har på følelsen av at babyen ligger i seteleie. Fikk beskjed om at hvis hun var like usikker på neste kontroll (som er 11 dager før terminen) ville hun sende meg direkte til sykehuset for ultralyd. Syns at det er veldig sent, iom at ting kan skje før den tid. Nå er kontrollen på tirsdag så babyen får vel holde seg inne frem til da (selv om jeg er sliten og lei). Har hatt masse menssmerter og kynnere i 2 uker (siden forrige kontroll).

Får håpe for oss begge at våres baby snur seg : )

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist trodde jordmor at barnet lå i sete leie festet. Jeg fikk komme til ul dagen etter og barnet lå festet med hodet. Jordmord hadde tatt feil av hode og rompa. Da var jeg glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...