Gå til innhold

hjelp jeg klør i rumpa!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva det kan komme avrodde det var eksem men har ikke blitt kvitt det

Kan det ha noe med svangerskapet å gjøre hva kan og bør man smøre?

 

aloe vera tar det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hemorider er jo ikke uvanlig blant gravide... Har ikke hatt det selv, så vet ikke om det er noe slikt du kan ha fått. det greieste er vel om du kontakter legen og får noe å smøre med der. Kan lett bli feil dersom andre tror du kan ha det ene eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selfølgelig så må man være forsiktig med va man hører her inne tenkte kanskje noen hadde noen erfaringer

 

Legen min vil ikke gi meg noen ting mot noe han kun paracet er lov :)

 

Har nevnt det for ham men jeg tror ikke han gadd å tenke på det siden jeg ikke skal få noe for det likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som hemorider ja. Jeg fikk hemorider selv etter begge fødslene mine, klødde noe for jæ........

Mener jeg fikk noe salvegreier å smøre på,, hør med legen din eller på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og klør... masse masse.. auauauuaua.. og det er noe eksem greier tror jeg.. hjeleper ikke med scheriproct.. blir snart gal...

hva skal man gjøre+?? tror ikke det er hemorrider.. det er sånn i rompa lisom..hemorrider er jo sånne byller.. uff. så ekkelt..

hva skal man gjøre????????? HJELP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis det er eksem eller rift så hjelper hydrokortison salven/krem som du får kjøpt på apoteket. den har jeg brukt mot kløe og den tar det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også være sopp... candida... Hør med legen din. Du kan også forsøke canesten-salve og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er plaget med det samme og det er heeellt grusomt, jeg har vært hos legen min med dette mange ganger og de finner ikke noen grunn, har tatt rektoskopi og røntgen colon og ikke funnet noe..har prøvd de fleste kremer og de hjelper ikke ..det eneste er hvis man lar vær å klø kan det gå over men det er j..... vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikkje farligt å bruke hydrokortison salven som du får kjøpt på apoteket for den er ikkje så strek og helt ufarlig når ein er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Alcos Anal, krem og stikkpiller! Du får kjøpt det reseptfritt på apoteket, prøv det, jeg klødde så mye at jeg trodde jeg hadde mark, men det gikk over når jeg brukte alcos anal.

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...