Gå til innhold

hvorfor har ikke jeg kynnere?Normalt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler alle snakker om kynnere... Jeg er i 37`nde uke og har aldri kjent en kynner. Er dette normalt? eller vil det si at jeg mest sannsynlig vil gå over tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min sier at det er like vanlig å IKKE ha kynnere som å ha MASSE kynnere! Så det er helt normalt ;O)

Det vil ikke si at du kommer til å gå over tida pga det.

 

Kan hende at du har noen svake kynnere som du ikke kjenner!?

 

GOD PÅSKE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg begynnte ikke å kjenne kynnere før uke 36, var hos jordmor i uke 35 og ho sa at eg hadde en kynner akkuratt når ho kjente meg på magen. Ble kjempe overrasket for eg kjente ingenting. Har lest at det er helt vanlig å ikke kjenne kynnere når en er førstegangsfødende. Er nå i uke 38 og kjenner de godt, men det kan være for at eg vet hva eg skal kjenne etter nå. De er ikke sånn kjempe vonde. Bare ubehaglige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente en del kynnere i høst, og det var jo altfor tidlig. Da var jeg veldig stressa. Men etter jul har jeg ikke kjent en eneste kynner. Har termin om fire uker. Jeg har også lurt på om dette er veldig unormalt og at det betyr at ungen kommer på overtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trudde først ikke at jeg hadde kynnere.

Trudde jeg skulle kjenne at det gjorde vondt, som veer.

Men så leste jeg, eller fikk forklart at det også kan kjennes ved at magen blir steinhard for en stund. Altså at man kan kjenne på utsiden at magenhuden og livmor kjennes hard som en ball for en stund.

 

Da skjønte jeg at jeg også har kynnere, og det var igrunnen litt beroligende for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå startet på uke 39 og har ikke kjent en eneste kynner!!!! men at det jobbes der inne selv om eg ikke kjenner dem hvet jeg jo. Alle har kynnere, bare ikke alle som kjenner dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Du kan godt ha kynnere uten å kjenne dem, mens andre kjenner dem ofte.Det er litt forkjellig fra person til person..Jeg er 3 gangs fødende og har kjent kynnere veldig tidlig og ganske ofte..Har forsått det slik at man kjenner dem lettre når det ikke er første svangerskap..

I min uke 34 nå, har veldig mye kynnere, men ska slappe godt av når man kjenner dem..Fordi det betyr at man man slappe litt av og ta bedre vare på seg selv, det sa ihvertfall legen og jordmor på sykehuset til meg..Hadde så mye kynnere her for ca 1 mnd ca, så j ble sendt på sykehuset for en skjekk,men disse ligna mer på rier da dem var ganske tette, ca 5 min mellom,,da sa dem at det var pga stress og tjas,,

ha en fin kveld...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kynnere med førstemann, og fødte en dag over termin.... denne gangen har jeg kjent litt til dem, men ikke mye....

Synes det var kjempegreit å slippe unna kynnere forrige gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...