Gå til innhold

Jeg blir pokker så irritert!!


Sirimamman

Anbefalte innlegg

PÅ MEG SELV!

 

 

 

Jeg har slitt med vekten i mange år, og etter jeg fikk min første sønn for 10 mnd siden, har jeg blitt tyngre enn noen gang... jeg har forsøkt i lang tid å komme meg ned i vekt, men siden resultatene uteblir, mister jeg motivasjonen og "tar bare litt påskesjokolade"... dere veit åssn det er!

 

jeg kjøpte meg ergometer sykkel for etpar år siden, og den står og støver nede... men nå har jeg i kveld syklet som bare pokker (10 km på 20 minutter! jeg kan love jeg skalv i lårene etterpå hehehe)

nå sitter jeg og irriterer meg som bare det: HVORFOR KAN JEG IKKE TA DEN SYKKELTUREN HVER KVELD?! jeg har ingen unnskyldninger, og alt ligger til rette for å bruke den tide etter guttungen er i seng på kvelden... hvorfor gjør jeg det ikke da?? steike altså.. bare å få ut fingern og virkelig ta seg sammen!!

 

så det, så hehe ;)

 

(håper jeg ikke ødela påskegodt-hyggen nå da hehe)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg må flire litt.... er ikke greit å ordlegge seg skriftlig når en er sint!! *knis* ;)

 

 

 

hva vi skal gjøre? må vel være å sykle, trimme, svette og suge inn kinna og drikke vann :P

 

 

 

 

er bare utrooooolig irriterende at når det virkelig er KUN opp til en sjøl, og man til og med har utstyr til å trene på til disposisjon, men likevel gjør en det ikke....

hadde jeg ikke hatt sykkelen, kunne jeg sagt "nei, jeg fåkke trent skjønner du, for guttungen tar så mye tid... og ikke har jeg sykkel heller... "

men joda.. det _er_ tid etter poden har sovnet, og jeg _har_ sykkel.. men gjør det likevel ikke... grrrrrrr

 

teit assa *ler* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også jeg som ikke drikker vann engang!!!!!!!!!!!! sykkelen står i stua, fin å henge våte laken på forresten....... og alle hundene står turvillige i hundegårdene sine. M E N her sitter jeg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...