Gå til innhold

"STING"-smerter!?!?!?


mammavivi

Anbefalte innlegg

Trodde jeg skulle svime av her i stad. Fikk en forferdelig smerte i venstre del av magen, kunne minne om sting eller hold som man får i siden når en springer kort tid etter måltid. Noen andre som har opplevd det samme? Magen ble ikke hard så det kan ikke være snakk om rier. (16 dager til termin).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Kjener meg godt igjen i det du skriver der ja,jeg har hatt det sånn på begge sider innimellom.Er i uke 37 nå og har kjent dette i flere uker allerede,uten at jeg kan finne noen fellesnevner på hva det kan komme av.Har tenkt jeg skulle spørre jordmora flere ganger men tror du jeg husker det når jeg kommer dit da???He he he....begynner å bli veldig glemsk:)

Jeg regner med at dette er normalt selv om jeg ikke vet hva som gjør det...men da er vi i hvertfall to=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 36+2 m første baby-og også opplevd "hold" på høyre side av magen en tre-fire ganger... rart og aner ike hva det egentlig er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg også hatt.

Har våkna om natta tilogmed, og måttet få hjelp til å snu meg, nesten så tårene har spruta........

Hae spurt både legen og josdmor, og fått beskjed om at det er ligamentene som strekker seg.

Vondt og ubehaglig, men ikke farlig.

Dette er mitt tredje barn, og det er første gang jeg har det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dette typisk når jeg skal ut og gå tur. Må gå veldig sakte i begynnelsen, ellers må jeg bare snu. Så mine er vel kanskje bare hold. Og har det bare i høyre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også, og jeg fikk påvist muskelknute i livmora på UL. Når jeg gikk fikk jeg kraftig sting på høyre nedre side. Etter ei jobbehelg kunne jeg ikke reise meg helt opp. Det føltes som magemusklene var for små. Ble innlagt på obsposten, og fullt sykemeldt etter dette.

Det er muskelfibrene som "kveiler" seg sa jordmor til meg. I dette området har jeg ikke blodforsyning nå. Til slutt blir det dødt vev, nekrose.

 

Ikke for å skremme dere, men jeg ville hørt om å få en xtra UL. Etter dette ble det et risikosvangerskap... Hos meg har jeg fått bekreftet av knuten har blitt mindre, og ikke er til noe hindring i fødsel!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...