oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 15. april 2006 #1 Skrevet 15. april 2006 at dattern hennes skal bli storesøster... Hun ble så glad på våres veigne. Noe som jeg og samboer synes var veldig koselig.. Vi fortalte det til stedattern min og at hun skal bli storesøster, men vet ikke helt hvor mye hun skjønte. Hun er 3år. Men det er lenge for henne å vente da, for har termin i september.. Vi gleder oss:)
miatittin Skrevet 15. april 2006 #2 Skrevet 15. april 2006 ååå...så kjempe kjekt:) Gratulerer så mye:) Lille-jenta forstår nok ikke så mye ennå nei. Men la henne kjenne på magen etterhvert som den vokser. Og kjøp noen bøker for små barn om temaet. Finnes mange kjekke bøker å lese:)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2006 #3 Skrevet 15. april 2006 Stort Grattis:) Til både dere og "store-søster", Hon blir nog stolt skal ni se!
Luka har 4barn♡ Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Så koselig at dere har så fint forhold dere imellom. Så mye herk her inne på disse sidene, at det er lenge siden jeg har vært her. Ble helt skremt jeg. Lykke til i denne tiden da. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå