Gå til innhold

Lisa si mamma å Boblå.


Heffalump mamma

Anbefalte innlegg

Hallo, Jeg er også fra Ålgård! Jeg vet godt hvem Boblå (Grete) er, men Lisa si mamma er jeg ikke helt sikker på... Har termin ca 21.10 så jeg ligger litt etter dere. Så dere hadde hatt en skravletråd i septemberklubben (var bare inne på besøk) Det var der jeg fant ut at dere var fra Ålgård. Kjekt å se at det er andre fra Ålgård her inne da :-)

 

Boblå: Klarer du gjette hvem jeg er??? He he

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære deg=)

Dette var koselig. Hvem er du da?

Jeg er ikke fra ålgård, men jeg er gift med en mann fra ålgård. Jeg heter Elin og mannen min heter Geir. Jeg er 22år og han er 30 år. Han drev med turn for noen år siden. Kanskje du vet hvem han er når jeg sier det?

 

Hvor bor du da?

Vi har kjøpt et rekkehus i Kuhagen. Vi har en datter på 1,5år som heter Lisa (som du sikkert har fått med deg)

 

Håper du ser denne, for dette var spennende=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år, samme modell som Grete. Vi bor i Ånundskaret, ikke langt ifra kuhagen. Vi har fra før ei jente som er 2 år.

 

Jeg vet hvem Geir er ja. Jeg gikk på trampett ett år da hen var der, men det er leeeeenge siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e meg Anita ja! Tenkte meg du gjette det med ein gång :-)

 

Eg sko jo ikkje røpt meg så fort, hadde våre løye vist du måtte ver litt forveden:-)

 

Traff forresten Terje på bukken i går. Sa an måtte hilsa, men e ikkje sikker an huska det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du e ei høna...spurte nettopp terje om du hadde termin i slutten av oktober,då sa han i begynnelsen.

terje e litt syk i dag så eg tror ikke han tenkte på å hilse...

kjekt at du og har begynnt her inne,du får joina oss på bim treff neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...