Gå til innhold

hva syntes dere om navna??


nina_irene

Anbefalte innlegg

jeg har termin 31 oktober og tenker en del på navn..

vi vil ha dobbelt navn?

 

mannen min heter rolf og mange i slekta heter det bakover så han vil gjerne ha med det..

har tenkt litt på rolf adrian eller rolf andre hva syntes dere..

 

hvist det blir jente har vi tenkt litt på sylvia irene.

 

håper på noen svar her. er jo greit å vite om navna er litt greie hvartfall..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf er et OK navn, og når det har vært brukt mye i slekten er det jo topp! Rolf Adrian høres kanskje bedre ut enn Rolf Andre/André?

 

Sylvia Irene er stilig - ligger i samme leia (også med tanke på mors navn)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar..

 

er så mange som heter andre.. det passer liksom til alt. mannen min ville egentlig at det skule være rolf andre men jeg syntes adrian er en del finere også er det ikke så mange som heter det..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte absolutt ingen av navnene, desverre:( Ikke meiningen å være kjip altså, sier bare meingen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg være ærlig, så syens jeg ikke noe om rolf..... ikke irene heller.... adrian er fint, sylvia er greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rolf Adrian blir litt vel mye kræsj synes jeg... Rolf Andre høres bedre ut, men Andre er et altfor typisk andrenavn.

 

Hva med Rolf Petter, Rolf Erik, Rolf Jakob, Rolf Erland eller Rolf Erling?

 

Sylvia er pent (liker enda bedre Silvia), men Silvia Irene høres litt kjedelig ut... Hva med Sylvia Otilie, Sylvia Mari eller Sylvia Elise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Rolf Adrian blir kræsj mellom to typer navn. Synes sammensetninger som Rolf Einar, Rolf Henning og Rolf Magne klinger bedre, for det er mer samme type navn.

 

Ikke veldig begeistret for Sylvia Irene heller, men det går an. Det klinger helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

takk for svar.. er vanskelig det med navn.. syntes det er umulig jeg å finne noe som er bra... vi vil ha dobbelt navn men det er ikke så enkelt gitt.. noen som har noen fine dobbelt navn eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...