Gå til innhold

kuler i brystet ..


anni ke n - med ny baby

Anbefalte innlegg

Har siden i natt hatt kuler i venstre bryst, og startet å massere, legge på varme omslag og pumpet /ammet hver tredje time i natt og hver annen i dag. Det kommer nesten ikke melk ut, og nå har det kommet enda flere kuler og de er enda tydeligere. Er ømme og vonde. Skjønner at det er tette melkeganger. Har hatt brystbetennelse tidligere, og håper virkelig å unngå og få det på ny.. Er det noen som har noen gode råd? Hva kommer det av mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg på varme omslag, dusj og masser, masser mens baby suger/mens du pumper, tøm brystet ofte... Det er de eneste rådene jeg har (var veldig plaget med dette en stund), og går det ikke over må du ringe lege...

 

Lykke til, dette er vondt, men det går over...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret:) Ble du kvitt kulene etter en stund? Utviklet det seg noen gang til brystbetennelse eller greidde du å massere ut?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å massere de vekk i løpet av ett døgn eller to, og slapp unna bb mens jeg amma. Men etter jeg slutta å amme fikk jeg bb.... Pumpa gjorde ikke en like god jobb som baby med å tømme puppen..

 

Med massiv massering og varme bør du kunne få de vekk, men hvis de ikke forsvinner må du ringe lege!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...