Gå til innhold

positiv gravi-test på påskeaften!


Venus26

Anbefalte innlegg

Vi kom akkurat hjem fra påskefjellet...jeg stakk rett på bade for å ta en test(har ikke IKM før på mandag 17). Er en testoman og selv om dette ikke var morgenurin, så måtte jeg bare..HURRA! Blått kryss på CB. skal ta en ny test i morra, bare for å forsikre meg at dette virkelig er sant:) Takk påskehare! Sender masse babystøv til dere alle her inne******************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ooooo, gratulerer så masse!!

Det var jo en super påskegave :-D

 

Græbber til meg babystøv!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så rart..føles så uvirkelig.. er tidlig ennå, så man må være realistisk om at ting ennå kan skje.. Ikke hatt så mange symptomer ennå..litt hovne brystvorter(de var sinnsyk vondt den første uken etter EL), tørst, litt trøtt(men ikke mye)... lykke til Malathiel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde en liten magefølelse, men har aldri vært gravid før, så jeg visste ikke hvordan det skulle føles. Tror jeg har hatt perioder hvor jeg har hatt flere symptomer enn jeg hadde denne gangen;) man kjenner ekstar godt etter når man prøver. hehe Rart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Takk for svar! Jeg får vente i spenning litt til, IKM mandag el tirsdag og har ikke annet enn billig tester. Lykke til i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ HJERTELIG!!!!! Dette var gode påskenyheter... Kooos deg masse videre med rugingen... Masse klem fra Loise77 :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...