Gå til innhold

Tibake etter ei lita pause.


krysser fingre og tær!

Anbefalte innlegg

 

Etter endt eksamen, noen dager på hyttetur og sløve dager hjemme kan jeg ikke lenger holde meg borte fra denne siden. Det har vært veldig godt å koble av litt og få tankene på noe annet enn prøving, men nå som ikm nærmer seg klarer jeg ikke holde meg unna lenger. Nå kjenner jeg på alle følesene i magen. teller dager og timer til ikm (på onsdag), regner ut termindatoen og jeg har allerede tatt den første testen... Igjen, som alle de andre månedene (37, faktisk!).....

 

Har alle tatt påskeferie, eller er det noe liv her inne? Andre som har en litt kjedelig lørdagskveld foran seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er hjemme :) Koser oss med bypåske, så blir litt barnimagen mellom slagene ;) Jeg trodde jeg hadde IKM 2.påskedag men babycompen sier onsdag så da får vi vente sammen ;) Testet negativt i dag så har ikke noe kjempehåp lenger akkurat men.. krysser jo fingre og tær jeg også da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alene hjemme og kjeder meg skikkelig. Jeg har allerede sett to filmer i dag og nå føler jeg meg helt ubrukelig og vissen i kroppen. Skulle ha gjort en hel del men er skikkelig giddalaus.

Når jeg er alene og ikke holder på med noe blir det også ekstra tid til babytenking, noe som ikke nødvendigvis er så bra..

 

Om du testa i dag, er det fremdeles gode sjanser for at krysset kan komme innen onsdag. Du testa jo 5 dager for tidlig! Akuratt slik jeg gjorde.... Fint at det er flere enn meg som tester tidlig..

 

Vi får vente sammmen fram til onsdag da vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...