Gå til innhold

IKKE røyka sia onsdag....


Tess30

Anbefalte innlegg

E kjempestolt over mæ sjøl, har ikkje røyka sia onsdagen....Og da røyka æ bare to....Og det rareste av alt, har ikkje hadd løst på røyk en gang....Det e jo ganske rart, førr når man skal slutte blir man som oftes helt panisk....Man tenke på røyk hele tia, pga at man vet at man ikkje skal røyke mer......

 

Og dokker ane ikkje korr go den følelsen e....

Førrpeste ikkje bane mitt lenger,,,,

Og det e den sikkert kjempegla førr!

 

 

Stå på jente, det her går bra...Bare å hive dokker på bølgen!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi. Jeg har ikke røyka siden onsdag heller:) Jeg syns jeg er skikkelig flink jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja man må jo selvfølgeli være stolt av sæ sjøl...Har jo vært målet mitt hele tia, å slutte når æ blei gravid...Men det va ikkje så lett som æ trudde først....Så nu endeli har æ kutta helt....Og det e toppers følelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er kjempe flinke!! Jeg har "bare" røyka 4,5 i dag og er veldig fornøyd med det. Men det er jo 4,5 for mye da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Jeg sprakk litt i dag. Tre røyk, men de var ikke gode. Det er ikke verd det, men fader heller, det er ikke lett å slutte selv om man har en liten, men god grunn...!

 

Dere er flinke jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikkje tenkt på røyk...Æ føle mæ faktisk fri....Deili følelse....Man kan dra overalt, uten å måtte ha me sæ røyken....Og babyen har go luft der inne....

 

Stå på alle sammen, detta går bra etterhvert...Bare ikkje gje opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...