Gå til innhold

Ingen spenning her i gården, bare den samme gamle skuffelsen...


Ninni36

Anbefalte innlegg

Begynner å bli vant til dette nå, men blir like lei meg. I går kom mensen for fullt, og jeg kjenner meg bare tom. Termindato er forbi, ingen baby og ingen ny graviditet. Det er visst ikke meningen..

 

Lykke til alle dere andre som venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære deg da. .

dette var leit,men den som venter på noe godt,er d visst noe som heter. selv om akkurat d betyr såå lite når TR kom når den var mest uønska. .men jeg håper at du reiser deg igjen og tar fatt på nye prøvinger og i mellomtiden så er vi her for deg ,vettu. .ANYTIME!!

DEN SOM GIR SEG ER EN ....! Noen ganger har man bare lyst til å gi opp alt som heter baby og alt omkring oxo. .men plutselig så VIPS! så er lysten der og kampviljen likeså atter en gang og man hiver seg på. .

lykke til med nye prøvinger når du måtte føle deg klar. .

 

TRØSTEKLEM FRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja det er veldig skuffende og deprimerende. Vi er jo på en måte utrolig sterke dame som tross alt ikke gir opp!

Tror ikke det er sånn at det ikke er meningen, det bare kan ta lang tid vet du!

Jeg hadde termindato i september, og ingen ting har skjedd..... det er veldig nedslående.

Men om noen dager når tante har dratt, så lysner det litt igjen ninni!

Vi må jo bare holde fast i håpet. Så lenge det er håp er det liv....ikke sant?

Og dessuten er det lov å grine, være forbanna føle seg urettferdig behandlet og alle sånne greier!

 

Stor oppmuntringsklem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noen riktig triste dager du går i møte nå. Trøsten er jo selvfølgelig den at når el dagen nærmer seg så pleier humøret å stige jevnt og trutt. Ikke så lett dette som skjer hele tiden med oss med forhåpningene som vokser i takt med at dagene går fram mot ikm, for så å ødelegges for fullt av et uvelkommet tantebesøk. Skuffelse mnd etter mnd tar jammen på enhver kropp. Det er bare å gi seg hen og la sorgen komme fram. Trøsten er som sagt at håpet er der i evighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjaere Ninni,

Jeg föler med deg. På dette stedet her er vi mange med erfaringen, og vet ganske vel hvor leit det föles. Sender deg en stor klem. Og..det ER meningen at du skal ha det bra, bli gravid, ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den dumme dritt tanta!!!!

Skjønner hvordan du har det... en går nesten inn i en depresjon i de dagene det står på.

Får håpe du finner motivasjonen igjen når dummetante har dratt sin vei, og du igjen kan begynne å telle ned dagene.

Nå er du over termindato, og forhåpentligvis får du lagt dette litt mer bak deg nå..

Du er jo forsatt så ung, så jeg er sikker på at du vil lykkes igjen =)

Trøst deg selv med masse godteri, en god bok og kanskje ett glass vin...!?

Det er viktig å prøve å skjemme seg selv litt bort når en har tunge dager!!

 

Stoooooooor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten alle sammen, dere er nå noen herlige damer da!! Fortjener ikke vi her inne å få et lite nurk i 2007, så vet ikke jeg :-)

Var skikkelig "daff" i går, ser litt mere framover i dag. Har vært en slitsom helg, med nattevakter og tantebesøk - men nå er det tid for å tenke positivt!

Prøver å tenke på andre ting for tiden, og at livet faktisk skal gå videre om det ikke blir graviditet også. Sendte blant annet inn en søknad på videreutdanning i går, og da får jeg jo noe annet å tenke på dersom jeg kommer inn der og lite skjer på babyfronten. Kommer jo uansett ikke til å slutte å prøve, og en dag må det vel lykkes :-)

Uansett, er utrolig godt å få støtte og oppmuntring fra dere når en trenger det - dere er gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...