mamman&prinsessene Skrevet 15. april 2006 #1 Skrevet 15. april 2006 det er ikke vanskelig å se at farmoren til tuppa mi har vært en skikkelig ordne og styre mor for sønnen sin. Føler jeg har unødvendig mye med henne å gjøre. Oppgitt over at han ikke selv kan styre med henne, vi er jo ikke sammen. Har dere mye direkte kontakt med foreldrene hans?
Gjest Skrevet 15. april 2006 #2 Skrevet 15. april 2006 Det heter vel ikke svigermor nå lenger? Det er jo slutt. Vel, farmoren fungerer som fast barnevakt for mini, han besøker henne ca. 1 gang i måneden, så ja, vi har direkte kontakt, men utover det med barnevakt og bursdager, har vi ikke kontakt med hverandre. Jeg synes det fungerer veldig greit. Jeg kan legge til at faren til gutten min ikke har samvær med gutten sin.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2006 #3 Skrevet 15. april 2006 eg føler eg har altfor mye å gjøre m hun. Faren til jenten min bor hjemme hos henne så det er henne eg må avtale med når og hvor småen skal leveres og hentes. Hun eg også må snakke med om hvordan helgen har vært og om hun har alt hun tenger der inne. er veldig kjedelig, for eg kunne godt tenkt meg å avtale sånt m faren men det nytter ikke. heldigvis er farmoren utrolig snill og grei med oss, verdens beste farmor!!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Motsatt problem her. Jeg har aldri truffet henne, men hun skal visst være en gal pot-smoker som elsker å feste. Faren er ikke så begeistra for henne selv, så jeg er ikke sikker på om han engang har fortalt hva lillejenta heter eller når hun ble født. Jeg syns det er litt trist jeg (at farmora er sånn). Skulle ønske jeg kunne ha god dialog med de alle slik at hun kunne kjenne sine røtter. Men lille gullet har i allefall en farfar som er veldig engasjert i henne og kona hans også. De dusjer henne med gaver og kjælighet, noe hun fortjener masse av fordi hun er så skjønn:-)
Tineh Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 Veldig mye, og trives kjempegodt med det. "Svigerfamilien", hver og en av dem, er fantastiske mennesker. De stiller opp helt uavhengig av pappan til barnet, sønnen dems. Skryter dem opp i skyene helt velfortjent og jeg er kjempeglad for at uansett hvilken kontakt hun får med pappan sin så får hun god kontakt med dem. Eneste minuset er at de bor 3 timer unna, så det blir ikke veldig ofte. Men når vi drar, drar både jeg og snuppa og er der i ca en uke. Som sagt, super kontakt..og den er gjensidig (bortsett fra barnefar da)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 hehe, sånn hadde jeg det også. Men sa tilslutt til faren at han ikke fikk ha småen (siden det ikke var han som passet på likevel), Han måtte komme å hente hos meg selv, ta imot alle beskjeder og gi meg alle beskjeder med "tilbakelevering" (uff det høres stygt ut..hehe)..Ga grei beskjed om at ville han ha kontakt så var det han som skulle være ansvarlig ikke moren.. (men snakket med farmoren da og forklarte henne så ikke hun skulle bli lei seg, sa hun gjerne kunne komme på besøk og at hun kunne få ha småen men da var det HUN som hadde ansvaret) Noen fedre må rett og slett oppdras litt..hehe Skal ikke være nødvendig at vi mødre må oppdra barna sammen med "svigermor" !!!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2006 #7 Skrevet 17. april 2006 Vi har ingen kontakt, men hun nekter jo resten a famillien til å ha kontakt med barnebarnet sitt, så er jo kjempe flott.. NOT!!.. Er kun for å hevne seg på meg.. Siden faren til gutten min sier at jeg "lurte" han... Så er jo en kjempe stikk, siden det kun går utover sønnen min.. Kjenner jeg er temlig forbanna.. Er jo kunn lille gull det går utover.. ARG..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Det var vel derfor hun satte ordet i hermetegn også, fordi det ikke er svigers lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå