Gå til innhold

gjort unna 36 uker, Kynnere....?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! venter vårt første barn om få uker, gleder oss enormt!!

 

"Alle" snakker om kynnere og jeg er litt usikker på om jeg har hatt noe særlig av detta egentlig.. hvordan kjennes det? To ganger har jeg hatt litt menssmerter i ryggen? er dette kynner? innbilte meg liksom det var litt sånn sammentrekninger i magen eller noe jeg..? men usikker! Noen som opplever kynner og kan fortelle meg hvordan de oppleves og føles ut som? Er jo ikke såå lenge til termin og regner med jeg har/får det på ett eller annet vis i tiden fremover..?!

 

Fortsatt good påske, flickor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

magen blir helt steinhard når du har kynnere..blir nesten firkanta liksom!! livmora mi er langt oppi ribbeina, så når jeg får kynnere må jeg strekke meg ut, hvis ikke får jeg vondt når jeg puster!!

Veninna mi fikk en gutt for ei uke siden..hun kjente på magen min under en kynner..og hun mener at hun aldri har hatt sånne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg merker jeg nesten ikke kynnere i det hele tatt, må kjenne på magen om den er hard for å være sikker.

Så du kan faktisk ha masse uten at du selv er klar over det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, magen blir helt hard. Men ettersom dette er ditt er det ikke sikkert at du merker dem så godt. Jeg har en jente fra før og når jeg gikk med henne merket jeg dem ikke. Men jeg kjenner dem bedre denne gangen og en venninne av meg som nettopp har fått tredjemann sa at de var mye verre den siste gangen for henne. Så det kan være at du ikke kjenner dem. Men de er nok der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du!

Takk for flott svar! Da trur jeg at jeg har kynner ja..livmora mi ligger også helt oppunder høyre ribbein og "murrer" nesten hele dagen, ubehagelig! og magen føles stein hard av og til og jeg orker ikke sitte lenge av gangen, da må jeg strekke på meg, bevege meg og massere under ribbeinet.. så da er vel detta rier da regner jeg m?!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...