Gå til innhold

TFK ?


lille trollet og mamsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er som mange andre i tvil om hva slags vogn jeg skal velge, men var en tur på barneverden i dag og kikket litt på TFK jogger den virker god å trille og er jo en lett vogn. Er det noen som har erfaring med vognen vil gjerne vite hva som er positivt og hva som er negativt med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må si det virker som en bra vogn

 

Solid. jeg vil ha3 hjuling og der er jo tfk gode så vidt jeg kan forstå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi har hatt vår TFK Joggster II vogn i 8 mnd nå og er kjempe fornøyd med den. Det er en super vogn å trille i all slags terreng, den er kjempe lett å legge sammen og blir nokså flat så krever ikke all verdens med plass i bilen. Det er ikke så veldig lenge siden vi gikk over fra bag til sportsdelen. Bagen er stor for å være til en 3-hjuling og det var ikke pga plassmangel at vi valgte å bytte, men fordi vi skulle ut på reise og derfor synes det var mer praktisk med sportsdelen. Sportsdelen er bred og god, og tulla stortrives i vogna si.

Jeg liker ikke helt det regn/stormtrekket som fulgte med sportsdelen, men vet TFK har et annet regntrekk også som kanskje er bedre. Likte ikke så godt det vi kjøpte med til bag'en heller. Synes det var litt stivt, og dekket ikke hele bagen, så det endte med at vi kjøpte et nytt. Ellers så synes jeg at kalesja dekker litt lite for sola, savner at den går litt ned framme, men det løste vi greit med å kjøpe en solparaply.

Alt i alt er i alle fall vi veldig fornøyd med vårt valg av vogn! Lykke til!

 

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggster Twist,super vogn.

Liten sammenlagt. Kjempe gode bremser(skive-bremser)

Myggnetting i kalesjen (funker også litt som sol skjerm)

Ryggen kan ligges helt flat.

Enorm plass til barnet. Vogna tåler en vekt av 40 kg. Vet ikke om noen andre som gjør det.

Den skal visst være utformet av skatere,så den tåler nok litt skulle jeg tro. Virker veldig robust.

Den er litt høy,så den passer for både store og små,jeg er bare 1.60, regulertbart håndtak.

 

Minus må være at kalesjen kan virke litt stor for lille meg:)

Så kan den ikke snues (men det synest verken barnet eller far i huset er noe problem)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...