Gå til innhold

Mammaklær


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når i svangerskapet kjøpte dere de første mammaklærne? Tror jeg trenger nye bukser snart. Strammer sånn på magen. Noen tips om hva som er lurt å se etter for at de skal være behagelige på og se fine ut samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg måtte tidlig ut for å kjøpe mammabukser, men så venter jeg tvillinger og fikk mage fort. De første buksene jeg kjøpte var fra H&M. Forferdelig fasong til min kropp - joda, jeg vet mange liker de buksene- men de funker til hjemmebruk. På jobben (i butikk) har jeg kjøpt ei "vanlig", stilig sort bukse fra Floyd som er veldig lav på livet. På den måten kommer magen over linningen og det er ingenting som presser. Teoretisk kan jeg bruke den buksa etter graviditeten også, men jeg har nok litt for mye over magen til å begynne med til at jeg har lyst til å gå rundt med valker hengene over linninga.

Ellers så har Mamalicious (et Vero Moda- merke) mange fine og rimelige mammaklær. De har nettbutikk, men jeg kjenner ei venninne som bor på Fauske i Nordland, og der er det en butikk som selger disse klærne. Venninna mi er så fornøyd at jeg skal be henne kjøpe et par bukser og noen topper til meg.

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...