Gå til innhold

så babyen sparke i dag:)


3 skatter ute:)

Anbefalte innlegg

i dag da vi våknet å lå å kikket på magen fikk vi se at babyen rørte på seg:) jeg har kjent det veldig lenge. og hver gang pappan legger øret eller hånden på så svarer babyen med å dunke tilbake. men det var veldig gøy å se det komme buler ut av magen:) er 25 uker på vei i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy! Pappan her er stadig på reise og jeg hadde håpet at han skulle kjenne nå i løpet av ferien, men det ser dårlig ut... Snart er han på farten igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er det ikke utroli....

blir jo helt satt ut hver gang det rører litt på seg,kjempe spennende..

på lørdag kunne jeg selv se å kjenne sparkene til min prinsesse,like gøy hver gang.er 18+0 i dag å kjenner kraftie spark hver dag,mangen ganger til dagen.i går hoppet magen kjempe lenge da jeg lå i sengen..

 

kos deg masse videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi så det idag ! For første gang =) En liten kul som dumpet ut hehe ! Samboer og bare: SE DER SÅ DU DET ? Hehe !

 

Jeg er bare 18+5 da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så gøy, ligget og sett mange ganger i dag:) ikke kikka på magen før, bare kjent på den. så derfor det tok så lang tid før vi fikk det med oss. vært så opptatt med å kjenne at man glemmer å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo..

 

Er du en slank dame eller tynn dame før du beli Gravid ?beklager hvis spørsmålet min er frekke..

Jeg er kommet til uke 24 I morgen jeg kjener litt bevegelser jeg er litt kraftig fuldig dame men pappen hører bare Bobbele lyder ikke sparken enda

 

Hva er di bobble lydene?

 

Kanskje mine Buler kommer ikke før ca uke 28 for jeg er litten i høyden og frodig kan det steme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei her var det frodighet også før graviditeten. og pappan har kjent spark lenge. nå sparker babyen hver gang pappan legger hodet eller hånden på. om jeg stryker magen lenge og ikke har kjent noe på en stund kan det fortsatt ikke skje noe, men når pappan kommer blir det full fart med en gang. han synger til lillen, kanskje det hjelper. boblingen er nok naturlige tarmlyder, for det bråker nok masse i magen til pappan også om du legger øret på hans mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...