Gå til innhold

Ligger ungen langt nede?


Meg, J & L

Anbefalte innlegg

Merker at ungen bare siger... hehe... alle sier til meg: Gud så lav mage du har fått! Er 31+5 dager. Er det vanlig at ungen går så langt ned nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva som er vanlig jeg, men tulla mi ligger krølla sammen helt nederst i magen... Det har hun gjort hele tiden. Ligger å sparker nedover og mot rompa..

Er så vanvittig øm i hele undrelivet og nedre del av magen nå at jeg tror jeg blir gal!! Håper hun har tenkt å snu seg før hun fester seg nedi der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lenger enn deg da er i uke 37 jeg nå.. og alle sier til meg oxo att magen er synki masse, men førte gangen jeg hørte det var for ett par uker siden da. hehe...

Men vet ikke hva som er bvanelig jeg as, men jeg begynner jo og nerme meg og da er det vel vanelig tenker jeg.. får håpe han fester seg snart.. hehe

 

Lykke til videre alle sammen....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har ikke sunket noe den er enda opp under puppene og det er ikke så gøy,er så tungt og puste..hodet er ikke festet heller,så heldige dere om magen er på tur ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Menstermin igår og magen sank! Helt super merkelig! Men nå kjenner jeg gutten i magen min så godt nede i bekkenet og håper han kommer idag eller i morgen. Termin 17 April :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen kan ha lagt seg med hodet ned allerede, det gjorde han hos meg allerede i uke 28 el. 29 og da sank også magen.

Men det trenger ikke si at den er festet eller at noe starter snart, den gjør seg bare klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...