Gå til innhold

Påskekos med arbeidshelg.


Agne

Anbefalte innlegg

Arbeidshelg i påska er i grunnen ikke så verst, altså hvis en ikke er et hyttemenneske da. Jeg har ikke hatt den vanen å reise bort i påska og synes det er helt greit å jobbe.Det er ikke noe finvær her heller, men kan jo kanskje bli litt kjedelig for barna hjemme at mamma jobber. De har vært uheldige hele gjengen og fått feber og spying alle tre. Synes det er trist at de blir syke når de endelig får skolefritt. 15 åringen er nå bra, mens 11 åringen spydde og var svært feberfull i natt. Lillemann med masse feber han og.

 

Jeg er nå inne i dag 7 av syklusen, kanskje jeg snart kan beg. med el tester???? Kjenner at humøret endda en gang er på opptur. Litt irritert over at jeg for første gang på, ja vet ikkepå hvor lenge, ikke har kontroll over når jeg får el. Er bra sikker på at jeg ikke hadde el forrige periode, så den dukker vel opp denne syklusen. Hipp hurra for det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Agne =)

Jeg har det omtrent som deg... tror ikke jeg hadde el forrige mnd., men skal vanligvis ha sterke el-symptomer denne mnd., så jeg går her og venter på ett tegn..

Er på dag 9 i syklusen i dag, og har ikke tester, så jeg må stole på mine kjennskaper til meg selv og tidligere erfaringer.

Det er i alle fall en aktiv periode vi går i møte, og vi får prøve å nyte den så godt vi kan =)

Håper ungene dine snart blir friske igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare beinhard jobbing utover i uka også da Agne! Du får hoppe på mannen din litt tidlig, la ingen sjanse gå til spille.

Og du ia69 er vel igang!

Stå på jenter, lag noen fine 07 spirer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...