Gå til innhold

Er jeg normal?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Okey, dette her kan sikkert virke litt rart for mangen av dere som leser dette.

Meg og kjæresten min har alltid hatt ufattelig bra sex sammen, etter at jeg ble gravid økte sexlysten min. Men for ca 1 uke siden hadde vi sex å etter sexen fikk jeg SINNSYKT vondt i magen, viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg en gang.

Etter denne hendelsen har jeg ikke ville hatt sex med han pga redsel for å få smertene igjen, lysten min er der men jeg tør bare ikke.

Hvertfall..... her om dagen snakket vi om det, han sa at han skjønte meg når det kom til at jeg ikke ville ha sex osv. Jeg sa til han at vi fortsatt kunne gjøre andre ting bortsett fra å ha gjennomført sex, ¨å at han bare måtte spørre meg hvis han ville at jeg skulle gjøre noe på han. Noe vi har gjort tidligere også.

Jeg har spurt han om han kan gjøre ting på meg, noe han har gjort med glede. Men han har ikke gitt antydning til at han vil at jeg skal gjøre ting på han.

Jeg kom inn på soverommet for 2 dager siden å fant han langt under dynen, å merket at det var noe på gang. Når jeg var på vei bort i sengen så spurte han hva jeg skulle, så dro jeg vekk dynen å så at han lå å runket med kondom på. Følte nesten som at han prøvde å skjule det for meg.....

Jeg ble ganske irritert når jeg så det, vet ikke hvorfor, ble nesten litt dårlig når jeg også... Er jeg normal, eller overreagerte jeg noe SYKT???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er nok normal men jeg vil gi deg råd om å fortelle han hvordan du følte det da han skjulte det for deg. og kansje neste gang ta et innitiaiv og legg deg intill og hjelp han det kan hendet han syntes det er vanskelig og spørre. eller at han rett og slett har så lyst på deg men ikke vil komme til å presse deg og derfor gikk alene.

 

og noen ganger er det faktisk deilig og bare onanere alene for noen.

 

prøv å ikke bekymre deg og snakk mere med han om det det virker som dere får til det.

 

når det gjelder smertene så vet jeg lite om det, men vanlig sex skal ikke være farlig for svangerskapet.

 

men kansje det hjelper å snakke med legen om det for deg, kansje han kan svare på hva som skjedde. det er ikke sikkert det har noe med sex å gjøre.

 

jeg sier ikke at du skal presse deg til å ha sex når du ikke tør men det er grit å finne ut hva det var. slik at du kan roe tankene dine. og din kjæreste for han er sikkert bekymret han å.

 

han virker som en fin kjærste som respekterer deg og det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen så er masturbasjon personlig - og du burde respektere ham siden han skjulte det....

Og det kan også være av respekt for deg - at han ikke ville legge press på deg og ville at du ikke skulle se det og få dårlig samvittighet for han ikke fikk sex...

Han har behov fordi om kroppen din forandrer seg...

 

Ikke bli sint på ham og la han få dårlig samvittighet - han har ikke gjort noe galt i det hele tatt....

Synes ikke du hadde rett i å blande deg i noe han holdt på med alene - til du kom inn på rommet og avslørte det og attpåtil ble sint...

Synes heller du skal være oppfordrende og forståelsesfull - kanskje dere kan finne på noe som passer for dere to sammen :o)

Til du føler deg trygg igjen....

Har fått samme smerter selv, men så lenge jeg ikke har blødd og bestemmer hvordan det skal gjøres på meg så tar jeg det med ro.....

Sex skal være bra for jenta - da slapper vi mer av etterpå, veldig bra for fosteret...Hadde verdens beste følelse i meg etterpå og kunne ikke elsket sambo mer enn det jeg gjorde etterpå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret. Jeg VEt at mastrubering er personlig for noen, men han har ALDRI vært sånn. Han har heller spurt meg eller sagt noe om det enn å ikke gjøre det. Men greit jeg skal ta meg sammen, dette er ikke lett for han heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kan være problemet i et svangerskap er at dessverre så blir mannen litt tilsides satt....fordi det er sååå masse som skjer med kroppen vår..

Og det blir ikke bedre når babyen kommer ut :o).....da blir vi veldig oppslukt av den....

 

Tror gubben din hadde vært overlykkelig hvis du koser med ham og hjelper han litt....at du tar over styringen for da vet han at han ikke gjør noe galt og noe vondt mot deg :o) Eller kanskje hvis du orker - gjør ting for ham når du ikke vil ha sex, men er opplagt for kos...

 

Tror det skal gå bra jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal prøve.... må nok kose litt mer med han... vær litt med kjærlig, det er jo ikke det at jeg ikke har lyst sånn sett liksom.... Men det er bare redselen... Men jeg er jo i uke.12 så den størse faren e vel over sånn sett?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du skal ta det helt med ro jeg:)

Han har jo sine behov han også, slik som du har.

Så glemmer vi jenter en viktig ting med mannfolk; hvis ikke de får utløsning jevnlig av masturbasjon så får de utløsning likevel. Det er slik fysikken deres er laget fra naturens side. Det kan gjerne skje om natten eller middagsluren for den del. Og det trenger ikke å være pga seksuelt relaterte drømmer engang.

Når du da ikke har vært så veldig oppmerksom på hans seksuelle behov og dere er, som du sier, et sekuelt par til å begynne med er jo det slik at hans behov vil melde seg også. Vær glad for at han respekterer deg og "ordner opp selv". Han er jo tydlig glad i deg. Tror ikke du skal være så redd for sex. Prøv dere frem litt med forskjellige stillinger for å finne en stilling hvor du ikke føler press på livmoren din. Ta det litt forsiktig i begynnelsen så løsner nok redselen din skal du se:)

 

God Påske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...