Gå til innhold

HJELP! akkurat ferdig med mensen.. posetiv gravid-test?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mensen nesten en uke for tidlig og tirsag (skulle hatt den mandag 17). Den kom bare helt sånn plutselig, og den var kraftig i et par dager, men så har det vært veldig lite og mest brunt. I dag har det gitt seg. Jeg tok en test den tirsdagen jeg fikk mensen, men den var negativ. så tok jeg en i dag, eller det vil si, jeg brukte den samme testen jeg tok på tirsdag og tisset på den en gang til (CB). Nå kom det opp et svakt svakt svakt kryss, gubben klarte ikke se det en gang, men han så det når jeg holdt den opp mot lyset. (Når jeg holder den opp mot lyset kommer det en tykk gjenomsiktig strek som er litt mørkere ut mot i kanten)

 

jeg kjente på tappen for å sjekke med den, og den var helt silke myk på utsiden, men hard inni på en måte, viss dere skjønner. også var den på en måte flat på toppen og den kjentes ikke åpen ut...

 

Grunnen til at jeg testet er at jeg har følt meg så utrolig trett i det siste også har puppene blitt større samt det brune rundt.

 

kan jeg være gravid tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke stolt på en test som allerede har vært brukt..... Råder deg til å kjøpe en ny test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En test skal brukes kun 1 gang, og resultatet er ikke til å stole på etter 10 minutter. Jeg tok en test som var negativ, men som ble positiv etter et par dager i skapet. Var ikke gravid. Så tror ikke du skal legge så stor vekt på den testet... Kan godt være at du er gravid, men da ville jeg ha tatt en ny test.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...