Gå til innhold

Ny her


Kri82

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er nokså ny her.. vært innom og kikket litt innimellom:-)

Vi skal egentlig ikke begynne å prøve før i september/okotber og jeg må si jeg begynner å glede meg veldig:-)

 

Vi har vært litt uforsiktige denne mnd.. også har jeg hatt litt ustabil syklus, alt fra 28-35 dager. De siste gangene har jeg hatt 28 dagers syklus, fått det akkurat på dagen.... så da skulle jeg egentlig hatt mensen i går... skal jeg følge www.babyverden.no sin "kalender" for når jeg hadde eggløsning så var vi uforsiktige dagen etter eggløsning om man skal regne med 28 dagers syklus og skal man regne med en 35 dagers syklus var vi uforsiktige endel ganger etter den eggløsningen også...

Jeg pleier egentlig å kjenne det ganske godt når jeg har eggløsning, men ikke denne gangen...

 

Jeg tror vel egentlig ikke at jeg er gravid, for jeg kjenner liksom på magen at mensen er på vei... oppblåst, blir fort sur og varm, og har murringer i magen....

 

Jeg går også med en følelse av at jeg ikke kan bli gravid, litt slitsomme tanker... Men jeg har en cyste på den ene eggstokken og derfor gjør jeg meg slike tanker... helt ufarlig cyste som er nokså vanlig...

 

Men snart skal vi prøve på ordentlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit!! Skal ikke prøve selv før etter sommeren, men har brukt disse sidene til å finne ut om min el, og fått svar på masse andre spm. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit Kri82

Håper du finner deg tilrette her,, hvem vet, det kan jo hende det blir et kort opphold her,, siden dere har vært uforsiktige rundt el denne syklusen...

 

Lykke til! Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke gjort noe:-)

Men jeg kjenner på en måte at mensen er på vei.... blir sint for ingenting og den rare (litt vonde) følelsen i underlivet....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

kjenner at mensen er på vei, men den kommer jo ikke... såre bryster og litt vondt i magen... i natt verket ryggen/hoftene også...

Rart det her.. Har ikke tatt noen test, for mensen har vært for sein før.... også er det så kjipt å kaste bort en test som bare blir negativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...