Gå til innhold

Hva skal dere ha ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Sprinkelseng eller noe vuggelignende i starten ? Igår sa nemlig svigermor "det er da helt unormalt å legge et nyfødt barn i en stor sprinkelseng", så nå lurer jeg på hva dere andre har planlagt :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt sprinkelseng til begge mine helt fra starten av. Har pakket godt rundt babyen oppi der. Ellers kan det vel føles som å ligge i en gymsal... Kan også ta vognbagen oppi senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både sprinkel seng og vugge.. vugge i stua og sp.seng på soverommet.. Eneste er jo at babyen vil ha det litt trangt og lunt i begynnelsen,men det kan man vel lage til? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på å ha både seng og vugge. Syns det virker så koselig med vugge i starten. Men er ikke sikker på om jeg skal bruke bare vugge i begynnelsen, eller om jeg skal ha seng på soverommet og vugge i stua.Noen med erfaring fra dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bruke vogga som samboer'n min sov i da han var liten. - Og etterhvert sprinkelsenga mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrtest jo kjempekoseleg ut med ei vogge, men eg trur ikkje me kan ha det pga økonomi og plass. Meir praktisk med sprinkelseng sidan ein kan bruke dei lengre...god idé å gjere noko med ho i starten slik at barnet har det litt trangt,- det er jo vant med det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går ann å få kjøpt sånne super tykke sprinkel beskyttere, sånn at det blir lunt og trangt for den lille. Selv har jeg brukt vugge med vognbag de første tre mnd på begge barna. Da lå de så urolige at vi måtte gå over til sp.seng. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre denne gangen, men tenker det blir vugge i starten denne gangen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha vugge de første mnd. Svigerfar har laget denne, og alle barnebarna dere har brukt den. Syns det er så koselig med vugge=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir babyseng helt fra begynnelsen. Kan få låne vogge av min søster, men er ikke så begeistret for vugger jeg. Skal heller legge oppi noe i sengen slik at det blir så behagelig som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...